A Bosszú/ 34.rész

1.3K 95 6
                                    

~Namjoon szemszögéből ~

Miután végeztünk a traccs partival, bementem a szobámba, és magamra zártam az ajtómat. Elhatároztam hogy pihentetni fogom a vállam, szóval nézek sorozatot. A Friendsel már végeztem párszor, de nem tudom megunni, szóval azt fogom nézni.

Már néztem egy részt, mikor megszólalt a csengőhangom.
-Haló?
-Namjoon! Szia!-ki a jó ég ez?
- Ne haragudj, de te ki is vagy?
-Igen igen- nevetett a vonal másik végén, miközben én a hangot próbáltam beazonosítani eléggé kevés sikerrel- a hangom nagyon más telefonban! San vagyok!
-Oh igen! - San a fotós - Nagyon jók lettek a képek San! Miért hívtál?
-Nos...khm. Azon agyaltam, nem e szeretnél eljönni velem meginni egy kávét.
-Ez most egy randi lenne?-kérdeztem teljesen ledöbbenve.
-Esetleg...
-Értem... Öhm.. Nagyon szívesen elmennék veled, de nem éppen vagyok szingli. Khm.. - pár pillanatig síri csend volt a vonal másik végén, csak egy kis motoszkálás hallatszott, aztán San ismét megszólalt, ezúttal a vidámság viszont nem hallatszódott a hangján.
-Jin az igaz? - nem válaszoltam... - De ő nem a tanárod Namjoon?
-Két hónap-sziszegtem. Mindennél jobban szerettem volna hogy ez a beszélgetés a végére érjen.
-Értem. Akkor mindegy. - és letette. Hallottam a gúnyt a hangjában, és egyáltalán nem örülök neki. Erről nem is kéne tudnia.

A YoonMin páros ugyan úgy mint az előző két nap, ki sem mozdultak a szobából. Néha hallani lehetett ahogy valamelyik kiment inni vagy a mosdóba, de ennyi.
Este kilenc is elmúlt, mikor úgy döntöttem hogy ideje egy kiadós zuhanynak.
Felkaptam a pizsamám és egy boxert, majd el is indultam a pici fürdő felé.
Levettem a mai gönceim, aztán óvatosan levettem a kendőt is, és lassan leengedtem a kezem. De a lassúság ellenére is iszonyatosan fájt. Másik karommal valamennyire tartva szálltam be a kádba amibe már előre vízet engedtem.
A karom a kád szélén tartva pihentem végig gondolva az elmúlt napok történéseit.
A modellkedés... Jin... A karom. Elég durva életem van. Mármint mozgalmas.

Negyed óra múlva másztam ki a kádból és nehezen felöltözve mentem be a szobámba. Az ágyra leülve a telefonomért nyúlva meglepetten tapasztaltam hogy jött egy e-mailem.
Még jobban meglepődtem mikor az egyetem e-mail címéről jött. Kíváncsian nyitottam meg.


Tisztelt Kim Namjoon!
          Meglepetten hallottunk az ön cselekedetéről, és úgy gondoljuk hogy ez nagy mértékben befolyásolja a lediplomázását! Kérjük, hogy, holnap pontban 10 órakor jelenjen meg az irodában!
                                Tisztelettel: Kim Donghan

Holnap?! De holnap vasárnap lesz. Mi a franc veszélyezteti a diplomámat?!
Percekig agyaltam, mikor beugrott valami: Jin...
De arról senki sem tudhat. Kook és San. Kook tuti hogy nem köpött be, maradt San. De ő miért tette volna? Féltékenység? Mire? Jinre? Hülyeség...
Elvetve az ötletet, elindítottam még egy részt a sorozatból, de nem tudtam figyelni rá.
Veszélyben van a diplomám... Talán Jin tud valamit.  A tanárom, és tudnia KELL róla ha valami baj van a diplomamunkámmal.
Idegesen nyomtam ki a sorozatot, és a névjegyek között kezdtem el keresni Jin nevét.
Amint megtaláltam, kondolkozás kélkül nyomtam be a hívás indítását.
-Vedd már fel. Vedd már fel-motyogtam mikor már a hatodik csöngésre sem vette fel.
Kinyomtam a hívást, aztán ismét megpróbáltam. Ezúttal a negyedikre felvette.
-Namjoon mit szeretnél? - kérdezte suttogva, egy kissé ideges hangsúllyal.
-Kaptam egy e-mailt Jin. Baj van a diplomámmal-hosszú csend volt a vonal végén. Mikor végre megszólalt, a hirtelenségtől egy kicsit megugrottam.
-Mi állt benne?
-Hogy hallottak valamilyen cselekedetemről, és ez veszélyezteti a diplomám. Holnap 10-re behívtak.
-Baszki...-hallani lehetett a hangján hogy ideges. Nagyon ideges.
-Jin?
-Tudnak rólunk! - csattant fel.
-Dehogy tudnak! Honnan veszed?
-Mert engem is behívtak! Kinek mondtad el?
-Csa...csak Jungkooknak és...Sannak mert le kellett koptatnom-ismertem be. Jin idegesen fujtatott a vonal másik oldalán.
-A fotós Sanról beszélsz??
-Igen Jin a fotós Sanról!
-Akkor ezt kicseszettül elbasztad! Mert ő mindig bosszút áll! Aranyosnak látszik, de ha valamit nem kap meg, akkor robban!
-Baszod...ezt kicseszettül nem tudtam! - csesztem fel az agyam egy perc alatt. Gratulálok Namjoon.
-Istenem...elvesztem a munkám... - Jin már nem hozzám beszélt. Azt hiszem próbálta megemészteni-És te nem diplomázhatsz.
-De! Egyedül van.
-És mit csináljak vele? - hallottam ahogy rácsapott az asztalra.
-Jin, az ő szava a miénk ellen! Semmi bizonyítéka nincsen.
-Ez igaz...
-Azt mondjuk hogy nem igaz. Nem tudja bizonyítani.
-De ezt ki fogják nyomozni Nam... Lebukunk.
-Mire ezt kinyomozzák, nekem már a kezemben lesz a diploma. Nem tudnak már semmit csinálni ha megmondjuk hogy utána jöttünk össze, és semmi nem volt.
-Igazad van. - hallatszott a hangján hogy megnyugodott, és lágyan mosolyog - De mennem kell. Nem pont a legmegfelelőbb időpontban hívtál.
-Persze. Ne haragudj. Csak muszáj volt tudnom hogy tudsz e valamit.
-Értem én. De most tényleg Szia Nam!
-Szia... Akkor holnap- suttogtam, majd azt a sípoló hangot hallva tudtam hogy letette.

Gyorsan írtam egy üzenetet Jungkooknak hogy mi van, és vártam hogy válaszoljon, de húsz perc múlva meguntam. Talán reggelre válaszol, és tud egy kis lelket önteni belém.
Felkelve az ágyról lenyomtam a villanyt, és vissza botorkáltam. Még gyorsan megnéztem visszaírt e, de nem.
Végigdőltem az ágyon, és lehunytam a szemeim.
Nem lesz baj. Az ő szava a miénk ellen. Nincs bizonyítéka sem. Nem lesz semmi gond.

Szép lenne


Jajj gyerekek... Beállítom szegény Sant egy szarkeverőnek miközben egyik ultra bias wreckerem... 😩

És...

Elkezdtem egy új könyvet, ami mint ahogy láthatjátok teljesen a K-pop imaginationsra épül

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Elkezdtem egy új könyvet, ami mint ahogy láthatjátok teljesen a K-pop imaginationsra épül. Az első részekben például reggelek vannak, eddig a BTS, Ateez, és a Big Bang tagjaival, de ebből szeretnék majd egy Monsta X variációt is!
Holnap egy Blackpinkes szituációval bővítem a könyvet, aminek a témája egyenlőre meglepi😉
Próbálok minél kreatívabb, és aranyosabb storykat feltölteni ide, és esetleg ha eddig nem sejtettétek, akkor abban a köbyvben minden T/N történet!

Lessétek meg ha esetleg érdekel😉❤️

Boy With Luv  / TaeKook (Befejezett) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant