WAŻNA NOTKA NA DOLĘ, DLATEGO PROSZĘ O CHWILĘ UWAGI PO PRZECZYTANIU ROZDZIAŁU !
Nasze ciała lądują na łóżku w akompaniamencie cichej muzyki, która dobiega z pokoju Eleny. Czuję się całkowicie odurzona zaistniałą sytuacją, zwłaszcza, że od naszego zbliżenia minął ogrom czasu a moje potrzeby z biegiem czasu zwiększyły się o stokroć. Seksualne zapotrzebowanie i fakt, że w ten sposób jestem bliżej Harrego jak nigdy wcześniej obezwładnia mnie. I w tym momencie nie myślę o niczym więcej, nie myślę o tym, że przekraczając granicę Harry wróci do Leonie, która niczego nie będzie podejrzewać, wrócimy do beznamiętnych spojrzeń i czysto przyjacielskich relacji i to nic złego, bo przecież między nami nigdy nie było żadnych zobowiązań.
-Jesteś pewna?-czując niepewność w jego głosie unoszę się na łokciach. Jego zielone spojrzenie, które lustruję moje ciało jest mętne co daję mi naprawdę dużo do myślenia.
-Elena Ci powiedziała..-szepcę wstając z łóżka. Zakładam koszulkę, którą chwilę wcześniej brunet mi zdjął.
-Ave po prostu wydawało nam się, że możemy pomóc Ci z tym razem, osobno nie mamy na tyle siły..-prycham śmiechem masując się po pulsujących skroniach.
-Z czym chcecie mi pomóc Harry?
-Przecież wiesz..nie każ mi tego mówić.-wstaje z łóżka i próbuje dojść do mnie, jednak moja dłoń sprawnie go zatrzymuję.
-Nie Harry!-krzyczę i mogę zauważyć, że przez to ucichła muzyka w pokoju przyjaciółki jakby doskonale wiedziała co się dzieję.-Nie traktuj mnie jak niemrawej, albo nietykalnej! Bo dobrze wiesz, że nie miałeś problemu mnie pieprzyć w przymierzalni, kiedy o tym całym bagnie nie wiedziałeś!
-Właśnie! Nie wiedziałem, poza tym kurwa Leonie..-łapię zachłannie powietrze.-Nie mogę jej tego zrobić, chyba sama rozumiesz.
-Tak, kurwa rozumiem.-syczę i dziwie się, że wychodzę z pokoju bez rzuceniem wazonu.
Moje stopy kierują mnie w stronę pokoju Eleny, jednak ta w połowie drogi wychodzi mi na przeciw, przewidując każdy mój krok.
-Dlaczego mu powiedziałaś! Nie miałaś takiego prawa Elena!-zaciskam dłonie w pięści czując, że lada moment mogę wybuchnąć a to wszystko może skończyć się na komisariacie.
-Harry jest Twoim przyjacielem tak jak ja, miał prawo wiedzieć.
-Żeby traktować mnie jak trędowatą?!
-Żeby móc Ci pomoc Ave! Sama nie dałabym rady przemówić Ci do rozsądku a dobrze wiesz, że potrzebujesz załatwić sprawę z Max'em raz na zawsze!
-Posłuchajcie mnie bo powiem to tylko raz..Nie mówiłam Ci co masz robić, kiedy Adam zostawił Cię samą z dzieckiem mówiąc przy tym, że jesteś kurwą, nie podałaś go do sądu tylko jak pierdolnięta pozwoliłaś mu uniknąć odpowiedzialności, więc najpierw zajmij się sobą z łaski swojej! A Ty!-kieruję palec wskazujący w stronę bruneta, który chyba nie może uwierzyć, że odważyłam się na tak bezpośredni ruch.-Nie decyduję za Ciebie w sprawach Leonie, chociaż mam ogrom zastrzeżeń, którymi mogłabym się podzielić z całym pierdolonym światem, dodatkowo nie krytykowałam i nie dyrygowałam gdy przyznałeś się do spania z Niall'a dziewczyną co było powodem ich zerwania! Więc zajmij się tym burdelem a później będziesz mógł mi prawić morały!
Mój oddech jest szybki a serce o mały co nie rozerwało klatki piersiowej. Patrzę bo ich rozczarowanych spojrzeniach uzmysławiając sobie co tak właściwie się stało i co ja najlepszego powiedziałam.
-Przepraszam.-wzdycham i ubierając buty wybiegam z mieszkania.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kochani!
Po ogromnej nieobecności zagościł nowy nie za długi rozdział. W sumie lepszy rydz niż nic :p
Okej!
A teraz sprawa, którą chce z Wami obgadać!
Otóż chciałam zorganizować konkurs, w którym do wygrania będzie paczka z prezentami, tyle, że nadal zastanawiam się nad szczegółami, aby dopracować to w 100%
Dlatego chciałam się Was zapytać czy lepiej zorganizować jedną sporą paczkę czy trzy mniejsze? I może macie jakieś dodatkowe pomysły?
Oczywiście piszę to teraz, ponieważ chce wiedzieć ile z Was chciałoby wziąć w tym udział, dlatego jeśli jesteś chętna NAPISZ MI O TYM W KOMENTARZU.
Jeśli masz jakieś dodatkowe sugestię NAPISZ MI O TYM W KOMENTARZU!
Będę czekać z opiniami do niedzieli wieczorem, a w poniedziałek zostanie ogłoszony konkurs!
ZAPRASZAM!
Ps. Kocham Was robaczki moje i dziękuję z całego serduszka za komentarze i gwiazdki!
Zapraszam na snapa -solesko
CZYTASZ
To tylko seks /Harry Styles/
Fanfiction"Chyba wiążemy zbyt wielkie nadzieje związane z orgazmem, oczekując, że zrekompensuje on pustkę panującą w innych dziedzinach życia. "