seksa

951 49 23
                                    

"Bodoh!!!  Kau menyusah kan aku!!!!. "

Pak!  Pak!  Pak!..

Azlin dibantai beberapa kali mengunakan tali pinggang ayahnya.  Ibunya hanya memerhati anaknya dipukul sebegitu sambil menghisap sebatang rokok.

Dia bangun perlahan-lahan menuju ke arah Azlin yang sedang berlutut di hadapan suaminya.  Puntung rokok yang masih menyala itu dicucuh pada pada batang leher Azlin. Azlin menjerit kesakitan. Akhirnya dia terjatuh.  Dia memeluk tubuhnya sambil dia baring mengiring. 

Apa salah dia?  Dia cuma hilang di hutan dan dia baru lepas sedar dari pengsan.  Azlin hanya menangis.  Sambil dipukul sambil itu juga dia menghalang mengunankan tangan.  Tapi apakah daya ia tidak membantu langsung.  Tali pinggang itu dengan tidak sengaja terkena pada mukanya.  Darah mengalir pada bibirnya.

"Esok abang kau balik.  Kau jangan memandai mengadu dekat dia ye" kata puan Mar. Kepala Azlin ditunjah menggunakan jari.

Selepas puas mereka memukul Azlin.  Mereka meninggalkan Azlin diruang tamu.  Puas rasanya bila ajar budak 'seekor' ni. 

Azlin menangis semahu-mahunya.  Apa salah dia.  Itu bukan kehendak dia.  Azlin mengesot-ngesot perlahan menuju ke blik tidurnya.  Kakinya terasa lemah.  Seluruh badanya sakit.  Dia cuma mahu rehat. 

*
*
*
*
*
*

"Mak,  ayah sihat? " tanya seorang lelaki ini kepada mak dan juga ayahnya. 

"Sihat. Aliff macam mana?  Sihat"

"Sihat juga mak.  Amm Azlin mana? " tanya lelaki yang bernama Aliff itu. Puan Mar mengeluh.  Kenapa nama itu juga yang keluar dari mulut anak kesayangannya itu.

"Aliff dah makan?  Jom mak dah masak untuk Aliff" Puan Mar menjemput anaknya ke dapur untuk makan bersama dengan mereka.

"Cis!  Mak masak ke Azlin yang masak.  Sejarah ni kalau mak yang masak" Aliff sudah tahu yang maknya tidak pandai masak.  Dia selalu suruh Azlin masak untuk mereka dan membuat semua kerja rumahnya.

"Hari ini mak yang masak."

*
*
*
*
*

Makanan yang maknya masak hari ini sungguh tidak sedap.  Semuanya masin.  Ahh~ dia rindu makanan Azlin.  Dia menyelinap masuk kedalam bilik Azlin.  Seharian dia tidak jumpa Azlin. Apa khabar agaknya.

Bilik yang gelap gelita itu dipasangkan lampu.  Sesusuk tubuh dibungkus dengan selimut itu dipandang.  Hidup ke tidak budak ni.

"Azlin!  Bagun" kejutnya. Tidak juga bergerak. Dia terus menarik selimut yang menutupi tubuh Azlin.  Dia terpana banyak kesan lebam pada tubuh azlin.

Dia menatap lebam-lebam itu.  Kasihan.  Mesti mak dan ayahnya yang buat bergini.  Patut la dia tidak muncul dari tadi. Tiba-tiba matanya berhenti ke dada Azlin. Azlin hanya memakai baju t-shirt dalam yang bertali halus dan juga seluar pendek. kemudiannya dia meneliti setiap tubuh azlin.  Paha yang putih dan gebu itu sungguh mengodakan.  

Dia menelan air liur. Nafsu yang satu itu terus datang menyenggah mindanya.  Dia menghampiri Azlin.  Tangannya perlahan-lahan menyentuh paha dan beralih ke dada Azlin.  Besar , bulat. Dia mengigit bibir.  Dia perlahan-lahan membuka baju yang berada ditubuh Azlin.  Tetapi Azlin terjaga . Dia segera menjarakkan diri dari Aliff.

"Abang buat apa? " Azlin menarik selimutnya ke dada.  Dia risau sekarang ini..  Apa yang Abangnya buat padanya ketika dia tidak sedar tadi.

"Abang tak buat apa-apa pun.  Saja jenguk Lin. " Azlin hanya mengangguk,  dia melihat abangnya masih tidak beranjak. Mata abangnya meliar di setiap inci tubuhnya.  Walaupun dia telah menutup dengan selimut tetapi padangan itu seakan tebus ke dalam.

"Abang.  Tak baik abang ada dekat bilik ini."

"Okey abang keluar.  Bye" Aliff terus keluar dari bilik itu.  Azlin turun dari katil dan mengunci pintu biliknya. 

Azlin menangis.  Apa yang abangnya buat sebentar tadi?  Jika dia tidak sedar tadi......  Arghh!!.. Entah apa yang jadi. 

*
*
*
*
*
*.......

Vote

CANNIBAL (18++++) COMPLETEWhere stories live. Discover now