Penduduk Taman Hijau digemparkan dengan menemuan empat mayat di bangunan terbiar di kawasan berdekatan. Dua mayat di kelar di leher dan satu lagi mayat di tikam di kepala dan ditoreh . Manakala seorang lagi mayat di cincang , di tikam dan hancur pada lengannya.
Terdapat kesan tapak kaki dengan darah menuju ke pintu luar dan juga penemuan pisau berukuran 15cm pada sebelah tubuh mangsa. Semua mayat di bawa ke hospital untuk di bedah siasat. Siasatan masih berjalan hingga ke hari ini.
Pintu rumah diketuk dari luar. Fatimah yang berada di dapur bergegas menuju ke pintu.. Pintu dibuka dan terpampar la wajah.............
"Kau kan yang buat kerja tu? Siapa lagi? Sejak kau balik dari hospital BAHAGIA tu macam-macam jadi tau tak. Waktu kau merempat dalam tu tak ada apa-apa terjadi pun harmoni".
"Bukan saya. Kenapa asyik tuduh saya. Saya dah tak buat benda tu semua. Saya dah jauh dari semua tu. Jangan tuduh-tuduh. Kalau kena batang hidung akak baru tau.. Tak serik lagi ke anak akak kena bunuh" kali ini Fatimah balas. Geram barangkali. Asyik di tuduh entah siapa yang buat dia yang kena.
"Cis.. Aku tak akan maafkan kau sebab kau bunuh anak aku. Tapi kan....... Aku rasakan budak empat orang yang kena bunuh semalam ada kena mengena dengan anak kau. "
"Sekarang akak nak tuduh anak saya pula ke? " Fatimah mengenggam penumbuknya. Ada kene juga betina ni.
"Malam tadi.. Aku nampak anak kau penuh darah. Aku pelik laa. Hmmm" Halimah berfikir dan tiba-tiba dia terkejut. Darah? Kenapa dia tak terfikir malam tadi? Dia melihat Fatimah semula tetapi matanya jatuh di belakang Fatimah. Dia berundur ke belakang. Dia ternampak Azlin betul-betul di belakang Fatimah. Dengan muka yang gerun merenung Halimah yang sedang mengumpat pasalnya di hadapan ibunya.
"Eheem.. Ermm aku pergi dulu la. Ada hal sikit" Halimah dengan tergesa-gesa berlari ke rumahnya. Dia nampak aura hitam pada Azlin. Dengan tenungan yang tajamnya. Fuh!.
Fatimah hairan. Sudah kenapa dengan Halimah. Arhhh banyak tanda tanya betul. Serabut. Dia melihat ke belakang tiada apa pun. Gila agaknya perempuan tu.
*
*
*
*
*
*
*
*
*Malam menjelma. Azlin menyiapkan diri. Dia memasukkam semua alatan penting di dalam beg. Malam ini dia akan melarikan diri buat kali kedua tapi bukan di dalam hutan tapi di tempat yang tertentu. Di mana? Shutt!
Azlin keluar dari tingkap biliknya. Tidak banyak alatan yang dia bawa. Baju beberapa helai dan alatan yang agak menarik. Mungkin berguna.
Azlin menuju ke rumah jirannya iaitu rumah Halimah. Dia tahu Halimah keseorangan saat ini. Suaminya bekerja di tempat yang jauh sedikit dan balik pada minggu hadapan. Azlin tersenyum.
Dia tidak mahu membuat perkara ini lagi. Tapi.. Tapi banyak bende yang halang. Banyak bende yang buat dia ketagih. Hahahaha ye ketagih. Kalau aku tak buat aku tak puas. Aku tak tenang.
Tiba-tiba tangannya terasa sakit. Sedikit darah melekat di bajunya. Semalam dia buat tindakan bodoh di dalam bilik. Dia mengigit dirinya sendiri. Tanpa dia sedar dan tanpa rasa sakit. Dia mengunyah daging lengannya dengan rakus. Bila puas barulah dia rasa sakit yang amat. Dia menahan sakit. Dia ke bilik air dia membasuh luka supaya kuman tidak menjangkit. Minyak gamat di dalam almari dia buka penutup dan tuang kesemuanya di lengannya yang sudah berlobang itu. Dia menjerit sekuat hatinyaa.
Kedengaran pintu diketuk berulang kali tetapi tidak dijawab oleh Azlin. Azlin mengigit kain selimut. Dia membalut lengannya mengunakan kain tudungnya. Sepanjang malam dia tidak dapat tidur. Tangannya berdenyut-denyut. Ah sudah lah. Yang berlalu biarkan berlalu. Dia tidak sedar dengan tindakannya sendiri. Bukan salah dia.
Azlin mengetuk pintu rumah Halimah. Halimah membuka pintu dia terkejut melihat Azlin di hadapan rumahnya. Azlin menolak Halimah sehingga jatuh. Dia masuk dan mengunci pintu rumah Halimah. Hehehe
*
*
*
*
*
*Halimah membuka matanya dengan perlahan-lahan. Kepalanya pening lalat. Dia bergerak tetapi ada sesuatu yang menghalang. Kenapa mulutnya ditutup? Tangannya di ikat? . Dia meronta-ronta tapi tidak dapat lepaskan.
"Ermmm ermmm ermm!!!! "
Bunyi yang dikeluarkan oleh Halimah menganggu tidur Azlin. Azlin mengeliat. Dia bangun dan memandang ke arah Halimah. Azlin ketawa. Halimah yang berada di atas katil itu seperti ulat gonggok yang bakal mati.
"Dah bangun? " Halimah berhenti . Dia memandang ke arah suara tadi. Wajahnya terkejut.
Azlin tersenyum.
*
*
*
*
*
*Sorry la sis, bro. X sengaja nk update lmbt. Mood mmng hilang lngsung. Otak x blh fikir. Apa2 alhamdulillah dpt update juga n maybe ni mangsa terakhir Azlin. Hehehehehe
YOU ARE READING
CANNIBAL (18++++) COMPLETE
Mystery / ThrillerCOMPLETE!!!!! LET'S HIT THE VOTE.. N thank you. WARNING!!!! 18 tahun keatas. Jika ada sesuatu yang berlaku author tidak bertanggungjawab. Diberi maklum bahawa kandungan di dalam cerita ini tidak seharusnya dibaca dibawah umur 18 tahun. Ia menga...