peha.

384 29 49
                                    

Azlin berlari keluar dari rumah Halimah melalui pintu belakang. Kali ini dia tidak boleh berfikiran waras.  Kalau dulu dia teliti orangnya tetapi sekarang semua itu tiada lagi. Fikirannya serabut. Barang yang dia bawa semuanya tinggal di dalam rumah Halimah. Polis pun sedang mencari dia. 

Dalam kepekatan malam dia berjalan seorang diri dengan darah yang memenuhi baju dan badannya. Mujur bajunya berwarna hitam dan memakai hodie hitam tidak la orang nampak keadaan dia yang sebenar.

Sudah jadi kebiasaan kawasan lorong rumahnya sunyi sepi apabila malam menjelma. Azlin berhenti di tepi jalan. Dengan keadaan lampu berkelip-kelip menyukarkan dia untuk melihat keadaan sekeliling.

Dia menunduk. Dia rasa ada orang mengikutinya dari belakang. Sekilas dia memandang ke kebelakang tiada apa-apa. Bila dia memandang ke hadapan semula muncul seorang budak kecil. Dia kenal budak itu.  Dia anak Halimah.

"Akak. Kesian mak saya. Dia sudah lah mengandung. Akak tak kesian ke. Akak dah bunuh dua orang hari ni. " 

Azlin terkejut dan dia berlari meninggalkan budak itu.  Dia sudah jadi tidak tentu arah. Dia harus pergi dari sini. Ye dia harus!.

Dia berlari sekuat hati berharap agar budak itu tidak mengikutinya. Dia tiada hala tuju tapi dia tetap teruskan berlari sehingga entah kemana tempat yang dia pergi. 

Sampai sahaja tempat yang dia rasa selamat dia berhenti. Tercungap-cungap dia cuba mencari oksigen. Dia memandang ke semua arah tiada kelibat budak kecil itu lagi. Syukur.  Azlin duduk.  Dia bersandar di tembok bagi melepaskan lelahnya. 

Tempat apa ni?  Dia tidak pernah tahu tempat ini tempat apa . Tak mengapa lah asalkan selamat tiada apa yang berlaku. 

*
*
*
*
**

Suara bising telah menganggu tidurnya. Azlin terjaga. Dia mengeliat beberapa kali sebelum dia betul-betul sedar. Dia memandang ke hadapan. Azlin terkejut. Dua lelaki dlm lingkungan 30 an bercangkuk di hadapanya.  Di lantai terdapat banyak jarum dan alatan yang Azlin tidak tahu apa namanya. Tapi yang dia tahu itu merupakan dadah.

Azlin terkepung antara dua lelaki itu. Dia tidak boleh beranjak ke mana-mana. Mereka berdua memandang Azlin sambil tersengih.  Mereka mengusik rambut Azlin. Azlin menepis. Mereka cuba memegang badan Azlin. Azlin sedaya upaya mengelak dari disentuh. Mereka berdua hanya gelak melihat telatah Azlin. 

"Wei Karim.  Ni lauk ni. Usihh rezeki bercurah-curah" kata kawannya.  Mereka kembali ketawa.

"Sekejap. Aku macam kenal je budak ni. Siapa ye? " Karim memegang dagu Azlin . Kepala Azlin automatik mendogak ke atas.

"Laaa Iyad ni anak buah aku.  Fatimah apa khabar?  Haish Kalau tak ada kau haritu aku dah ratah mak kau. Spoi la kau ni" Azlin baru teringat.  Ni lelaki yang pecah masuk rumahnya dan hampir merogol ibunya.  Abang tak guna sanggup nak rogol adik sendiri?  Pastu nak jual?.  Haish..

"So first round kau dulu baru aku." Karim meninggalkan Azlin bersama rakannya.  Dia akan menunggu di luar . Menunggu giliran sambil itu dia akan menonton video yang akan membuat dia terangsang. Baru ada mood katanya.

Azlin di baringkan di atas lantai. Iyad cuba membuka baju Azlin. Azlin menepis beberapa kali. Setiap kali tangan Iyad menyentuh baju Azlin, Azlin menepis dan tangannya terlepas. Bagi Iyad ini pertama kali dia lihat perempuan yang mempunyai tenaga yang kuat.

Iyad mencapai pisau berdekatan dengannya dia menghalakan di leher Azlin. Azlin diam. Jika dia bergerak habis lehernya terhiris.  Dalam masa yang sama lengan kanan yang mempunyai luka besar akibat dia makan daging dia sendiri terasa sakit.  Azlin rasa lengan bajunya basah dengan darahnya. Biar la sakit asalkan dia dapat pertahankan diri dia. 

Iyad memotong hodie hitam yang dipakai Azlin.  Setelah di potong dia meletakkan kembali pisau di atas lantai dan mencampak baju itu sejauh yang mungkin. Dia menanggalkan baju Azlin dan terserlahlah badan Azlin yang.......  Penuh dengan darah.. 

Dia melihat Azlin kembali. Iyad menelan air liur. Nafsu lelakinya hilang. Lengan Azlin yang dibalut itu dipandang.  Darah mengalir dengan laju. Muka Azlin berkerut menahan sakit.

Sedang menahan sakit tiba-tiba Azlin ketawa.  Iyad berundur ke belakang. Iyad berfikir dia harus mengambil pisau yang dia gunakan ke leher Azlin tetapi sudah terlambat. Azlin sudah mencapainya terlebih dahulu.  Belum sempat Iyad mahu menjerit pisau tercacak dilehernya.

*
*
*
*
*

"Apahal lama sangat ni? Hahaha mentang-mentang dapat anak dara" Karim ketawa seorang diri.

Karim menutup telefonnya. Dia bergerak menuju ke tempat yang mana Azlin dan Iyad berada. Karim masuk dan dia terkejut Azlin berada di atas Iyad. Karim senyum.

"Wah.  Aku ingat kau tak suka bende macam ni?  Sekarang kau pula duduk atas? " kata Karim. Dia ketawa seakan bangga ada anak buah seperti itu.

"Okey la teruskan dulu. Nanti aku pula ye aku bagi masa satu jam lagi" kata Karim

"Tak. Tak perlu sebab aku nak rasa kau pula" kata Azlin.  Karim rasa sangat teruja.  Nafsunya bergelora. Azlin meyerahkan dirinya sendiri jadi dia tak payah guna kekerasan. Dalam masa yang sama dia pelik kenapa Iyad tidak bergerak dan bau hanyir di bilik ini sungguh kuat .Tapi tak mengapa dia harus melayan Azlin dahulu. 

Dia berjalan kearah Azlin dengan langkah yang gembira. Azlin perlahan-lahan memusingkan kepalanya ke belakang iaitu ke arah Karim.  Karim berhenti. Karim tidk bergerak walaupun seinci. Muka Azlin penuh dengan darah dan entah apa yang terjuntai di mulutnya.

Karim ketakutan. Karim berlari menuju ke luar tetapi terlambat. Pisau sudah terpacak di belakangnya. Karim jatuh tersembam. Nafasnya berat. Sakit yang amat. Pisau ditarik dan darah memancut keluar. Karim menjerit sekuat hati. Azlin menolak bahu Karim agar dia telentang. 

Azlin senyum. Azlin menikam kedua-dua lengan Karim supaya dia tidak bergerak. Karim menjerit kembali.

Azlin membuka seluar Karim. Automatik kemaluanya naik. Azlin tidak fikir panjang dia terus mencantas dan akhirnya terputus. Kariim menjerit tapi kali ini lebih kuat.  Tumpuan Azlin ialah pada pehanya jadi jangan fikir bukan-bukan

. Bila sebut tentang peha dia teringat dengan Aisyah. Aisyah yang menunjukkan peha ayam dan mengatakan peha ayam itu sedap. Tapi lain yang difikir Azlin. Haha.

Azlin membelah peha kanan Karim. Karim mengigil secara tak langsung. Sakit barangkali?.  Azlin menghiris dengan perlahan -lahan agar hasil seninya tidak jadi buruk. Karim rancak menjerit. Bdannya seakan terkunci dia langsung tidak dapat bergerak.

Azlin berang. Azlin menikam pinggangnya dan menyuruh Karim diam. Azlin melukis bentuk hati di peha Karim yang besar itu. Azlin mendalamkan lagi hirisan agar daging itu terpisah dari peha. 

Setelah beberapa minit Azlin membuat kerja tidak bermoral itu. Karim menghembuskan nafas terekhirnya.

Azlin meletakkan daging yang berbentuk hati di tapak tangannya. Dia tersenyum cantik sekali kau daging.  Dia mencium dan meletakkan di sebelah mayat Karim. Rugi jika dia makan hasil yang dia buat selama beberapa minit ini.

*
*
*
*
*
*

TAMAT... 

CANNIBAL (18++++) COMPLETEWhere stories live. Discover now