פרק 15

229 31 6
                                    

פרק 15

לאחר חמש דקות הוא הכניס אותי לגלידריה מוכרת, עקבתי אחריו בהיסוס, הוא חש בכך והניח את ידו בשלי ושילב אותה, הרגשתי רגועה יותר ונכנסתי אחריו.

ערבבנו כמה טעמים ועם גביעי הגדילה יצאנו החוצה, ישבנו בחוץ ורוח קרירה ליטפה את פנינו, הרגשתי ניחוחה ואפשרתי לעצמי להרגיש משוחררת יותר בקרבתו, חייכתי בכנות.

הוא הסיר את הג'קט שלו ונתן לי במחווה שגרמה לי להסמיק מיד, הוא שם לב לכך ולכן והסיט את תשומת לבנו למשהו אחר, הודיתי לו בסתר לבי.

"בואי נהנה, מכל הטעמים של הגלידה שקנינו" הוא דחף לעברי כפית ובחיוך התחלנו לטעום מהטעמים השונים של הגלידות.

נהנתי מכל הטעמים שנמסו לי בפה והשתלבו זה בזה, נשכתי את שפתיי שחיוך התפרס עליהם ניסיתי להסתיר אותו ולכן הבטתי מעלה לעבר השמיים.

השמיים צלולים אך כהים בצבע כחול של הלילה, הכוכבים נצנצו מעל נראו כעיגולים קטנים מעלינו, וזה הרגיש כל כך נכון וכל כך מדהים.

ברגע זה לא רציתי שום דבר, לא רציתי לדעת עוד, רציתי רק את הרגשות האלו שהתפרצו בתוכי, חיפשו להם נחמה ומטרה, כנראה שגם מצאו אותה, את האדם שישב לפניי.

רציתי להיות ככה תמיד, להקפיא את הרגע הזה לעד, לא לתת לשום דבר לעבור או לחלוף, רק ככה, להישאר ככה תמיד.

ידו נגעה בעדינות בידי ואחזה אותה, ישבנו כך, ביד אחת כפית גלידה ובשנייה החזקנו ידיים, והכל נראה מושלם והכל הרגיש כל כך טוב.

הבטתי לעבר שמיי הלילה שוב, אחר כך הבטתי לעבר גל בחיוך עצום שנפרס על פניי ולחשתי "תודה לך."

הוא רק הנהן וחיוך על פניו והשיב "תמיד."

"יש סיכוי שתישאר איתי?" לא ידעתי מאיפה גייסתי את האומץ לשאול אותו את זה ובכל זאת עשיתי זאת.

הוא נישק לשפתיי בעדינות והביט לתוך עיניי ואמר "אני מצטער, אבל אני לא חושב שכדאי שנסתכן ככה, אני אראה אותך בבוקר."
הוא עזב אותי והתכוון ללכת, אחזתי בידו וביקשתי שוב "בבקשה," לא רציתי שלילה הזה יסתיים לעולם.

הוא נשך את שפתיו, ראיתי את הספק שפניו אבל לבסוף הוא הנהן "לכי את לפניי, ואנחנו נדבר בהודעות, אם השטח יהיה פנוי אני אגע אחרייך."

הנהנתי לעברו בחיוך מאושר ונשקתי לשפתיו נשיקה קצרה ומהירה ויצאתי החוצה. שהפלאפון בידי, כל הדרך התפללתי, לאלוהים או לכל אל שקיים, שהשטח יהיה פנוי.

שלחתי לו הודעה קצרה הודעתי שהשטח פנוי, עד שהגעתי לחדר ונאנחתי אנחת רווחה, שכל שאר החדרים שקטים ונראה כי כולם ישנים.

השארתי את הדלת מעט פתוחה, שהוא יכול לדעת שחיכיתי לו, ישבתי על המיטה שלי בצפייה דרוכה, עד שהדלת שלי נפתחה מעט והוא התגנב פנימה.

~~~

מקווה שהתגעגעתם לסיפור שלי, 

כי אני התגעגעתי אליכם,

באהבה, 

וויט א'נגל.

NeverWhere stories live. Discover now