פרק 36

137 22 2
                                    

פרק 36

הוא המשיך באיטיות והרגשתי כל סנטימטר מאורכו, בזמן שדחק בי ובזמן שהרפה, אבל לאט לאט כמו הבטחה רחוקה, הכאב פחת והתחלף בסוג של הנאה כמו מאוזניים, ככל שהכאב שלי פחת ההנאה שלי גדלה.

עכשיו הרשתי לעיניי להיעצם ולגופי להרפות, נתתי לו את כולי, גניחת הנאה התחמקה מבין שפתיי והוא נישק לשפתי פעם נוספת.

הוא ההדף את עצמו לתוכי פעם נוספת, פסקתי את רגליי יותר, אפשרתי לו להיצמד אליי ולהרגיש אותו בתוכי- נע, גרם לתחושות שלא הכרתי להתקיים בתוכי, ההנאה הזו, אי אפשר היה להחליף את התחושות שהשתחררו בתוכי ותפסו תאוצה ככל שהזמן עבר, גם הוא הגביר את הקצב.

הוא המשיך בקצב מטורף גורם לי להתרסק לתוך תהום הנשייה, שום דבר לא היה קיים רק הוא והעונג שלי וכשהוא סיים התפרקתי לרסיסים יחד איתו.

הוא התנשף מעליי, ידיו לצידי ראשי, עיניי הביטו בשלו, הוא יצא ממני באיטיות, לא ניתק את קשר העין שלנו, הוא נישק לשפתיי והבנתי שהייתי עירומה מולו, כרגע התביישתי למרות שזה לא היה הגיוני. עייני תרו אחר השמיכה או משהו שיכסה אותי, אך גל שראה זאת, הניח את ידו על הסנטר שלי והביט לתוך עיני כשאמר "את נראית מדהים, אין צורך שתתכסי בפניי."

עיניו הביטו בי, המבט המעריך והמעודד על פניו ומילותיו אלו היו הסיבה לכך שוויתרתי על החיפוש לאחר משהו שיכסה אותי.

"יש לך מגבונים?" הוא שאל.

הנהנתי והצבעתי לעבר השידה שלי, הוא נישק לשפתיי והלך לקחת כמה, הושטתי את ידי לעברו, ובמקום להניח את המגבונים בידי, הוא התכופף מולי וניקה אותי, הרגשתי סומק צובע את לחיי. הייתי מודעת למה שהוא עשה וזה גרם לי לבושה.

הוא זרק אותם לאשפה יחד עם הקונדום המשומש, עכשיו הייתי מודעת לגמרי למעשיי, לא אפופה בתשוקה ותאווה, נתתי לגבר הזה שמולי את הבתולים שלי, משהו ששמרתי אליו במשך זמן ארוך. הבטתי לעברו, וחשבתי אם אי פעם אצטער שהפעם הראשונה שלי הייתה עם גל?

הוא, מצידו לא ידע את המחשבות שחלפו בראשי, הוא נשכב לידי ומשך אותי אליו ואמר "אני אצטרך להתחמק מכאן מוקדם בבוקר, אבל כרגע, אני לא רואה סיבה למה לא להישאר."

מצידי לא התנגדתי, הוא משך אותי לעברו, נשענתי נגד החזה שלו וידיו עטפו אותי ועיניו נעצמו, הרמתי את מבטי לעברו, הוא היה יפה אבל יותר מזה הוא היה מישהו שונה מכל מי שהכרתי בחיי, הוא היה כנה ומאמין. ידעתי שבאמת היה לו אכפת ממני וקיוויתי שהוא גם אהב אותי. באמת

שהתעוררתי כמה שעות לאחר מכן, הוא כבר לא היה בחדרי, אבל פתק קטן היה הונח לצידי ראשי ושם נכתב בקלות "תודה על הכול, את מדהימה, נתראה בקרוב." ובנוסף הוסיף לב קטן, המחווה הזו הייתה הדבר המקסים ביותר שהוא יכול לעשות למעני.

~~~

סיפורים חדשים עלו

Be breve

Seven souls

מקווה לראות אתכם גם בסיפורים האלו!

אני מצטערת על הדלאיי הנוראי, אני עמוסה ואני בכלל לא כותבת, לשמחתי את הפרקים הללו כתבתי, אז יש לי אפשרות לעלות אותם, אבל אני חוששת שבקרוב יסתיימו לי הפרקים שכתבתי.

באהבה, 

וויט א'נגל.

NeverWhere stories live. Discover now