פרק 35

131 22 4
                                    

פרק 35

הוא צחק מנגד "אנחנו לא יוצאים למלחמה, אנחנו עושים סקס, זה צריך להיות מענג בשבילך, משהו שאת מצפה לו ולא משהו שאת רוצה להיפטר ממנו."

נתתי למילתו לחלל אליי בזמן שהוא גנב ממני נשיקות קטנות, הוא התרומם מעליי ואמר "חכי כאן דקה."

הוא התכופף ברחבי החדר חיפש אחרי משהו שלא הייתי בטוחה מהו.

התרוממתי על מרפקיי והבטתי לכיוונו "מה אתה מחפש?" שאלתי.

הוא ענה "קונדום."

לאחר כמה דקות שמעתי צליל של אריזה שנקרעה והנחתי כי הקונדום נמצא. הוא חזר אליי גלגל אותו על הזין שלו.

חייכתי לעברו "מזל שהבאת אחד, אם מישהו היה מוצא משהו כזה אצלי, היו מעיפים אותי בלי שאלה אפילו."

הוא עלה על המיטה ונישק אותי נשיקה עמוקה עד שגופי נרפה ושכבתי על המזרן והבטתי בו, הוא התנתק ואמר בגיחוך קל "אני אזכור את זה."

שאפתי את הניחוח של עורו, כל חדרי היה אפוף בריח של תשוקה, זה התערבב עם הריח שלו וזה היה נפלא, עצמתי את עיניי והנחתי את ידי על עורו המזיע והחם.

היה מעליי, יכולתי להרגיש את קצה הזין שלו בפתח שלי שפשף קלות אבל לא נכנס הוא הביט בי חיכה להזמנתי, הנהנתי בראשי נתתי לו את אישורי והוא נכנס באיטיות. זה כאב, אך ידעתי שזה רק זמני ואחר כך איהנה מהרגשה הזו, אבל הדבר היחיד שיכולתי לחשוב עליו שזה כאב כאילו גופי עלה בלהבות, בעוד מיליוני סכינים קטנים ננעצו בו, זה כאב. רציתי לעצור את הכול ולברוח.

אחזתי כל כך חזק בידו של גל שהייתי בטוחה שגרמתי לשבר שם. אבל הוא רק עצר, שמעתי את נשימותיו קרובות אליי וקולו היה צרוד ששאל "את בסדר? את רוצה שאפסיק?" הוא שאל, דאגה נשמע בקולו.

הנדתי את ראשי והתאמצתי לפתוח את עיניי ולהביט בו, לקחתי נשימה עמוקה ואמרתי "אל תפסיק, רק תיתן לי להתרגל, רק דקה."

הוא הנהן וליטף את שערי שהתפזר ברכות על השמיכה "כמה זמן שתצטרכי, רק תגידי."

"רק דקה." התנשפתי "רק דקה אחד." נשמתי לקרבי את האוויר המלא בריח שלנו של תשוקה והריחות שלנו שהתערבבו זה בזה. עצמתי את עיניי וספרתי בליבי, ניסיתי להתרגל אליו בתוכי, לאחר עשר שיניות, פתחתי את עיניי וראיתי אותו שהביט בי במיקוד ודאגה כנה וזהירות נשקפה בעיניו.

הנהנתי קלות, הוא ידע את כוונתי, לכן הוא היה עדין איתי, עדין כאילו הייתי מסוגלת להישבר תחת ידיו. הוא התקדם באטיות, גרם לכאב להדהד שוב בכל גופי, הפעם לא עצרתי בעדו, לחצתי את ידי בחוזקה לסדין וקימטתי אותו, נשכתי את שפתיי עד שהייתי בטוחה בנוכחותו של הדם והסטתי את מבטי הצידה, עוצמת בחוזקה את עיניי. והוא עצר.

"זה כואב לך." הוא הסיק ולאחר מכן הוסיף "אני אפסיק, אנחנו נפסיק, אני לא מסוגל לראות שכל כך כואב לך."

הנחתי את ידי על ידו ואחזתי בהם בחוזקה, הבטתי בו בעיניים נוצצות "לא, בבקשה, לא עכשיו, לא שאני ככה, תעבור את זה איתי."

הוא הניח את ראשו את שלי, ראיתי את הכאב שהשתקף בעיניו, את השנאה על כך שהכאיב לי ואת השלמה על כך שרציתי שימשיך. הוא ידע שלא יכול לעשות דבר, זו הייתה החלטה שלי ואני קיבלתי אותה.

הוא התמקד בי, הוא לא המשיך למרות החלטה הברורה שלי, ידעתי שהוא רצה שאומר זאת שאוציא את המילים מפי ואהפוך אותם מוחשיים עבורי ועבורו. אבל לא נרתעתי אם ככה הוא ביקש, זה מה שאעשה על מנת לקבל את מבוקשי.

"אל תעצור." אמרתי.

במשך שיניות בודדות השקט נשמר והוא עדיין לא הראה שינוי, אבל לאחר שהמילים חלחלו פנימה, תזוזה קלה של גופו החלה להיווצר ולאחר מכן הוא נע קדימה ונע אחורה, באיטיות מכאיבה, הביט כל העת בעיניי לראות את רמת הפגיעות שלי. רציתי לעצום את עיניי ולא להראות לו את כאבי.

אם אעשה זאת הוא יפסיק ושום תחנון לא ישכנע אותו אחרת, לכן נתתי לו להביט בעיניי ולראות את הפגיעה בהם.

~~~

אוקי, היה לי שבוע עמוס בצורה כיפית!

ממש נהניתי מהשבוע הראשון ללימודים, אני ממש לא מאמינה שאני סטודנטית.

בקיצור, מקווה שהפרק מדהים!

באהבה,

וויט א'נגל.

NeverWhere stories live. Discover now