UVOD
Već je davno pao mrak.Gledam u more koje obasjava mjesec.Sve je mirno i tiho.Nema nigdje žive,a ni mrtve duše. Ne znam ni koliko je sati,no nije me ni briga.Nemam neka naročita posla jer o svemu što radim sam odlučujem.A i što će mi netko nad glavom da mi naređuje samo kako bi zaradio za hranu koju i onako mogu sam uloviti.A najviše volim piti ljudsku krv. Ni životinje nisu za bacit,ali ljudska,baš ljudska krv je nešto čemu ne mogu odoliti.Kad namirišem njihovu krv imam toliku snažnu potrebu da je ispijem da se ne mogu kontrolirati.Možda ćete misliti da to nije normalno,no za mene je.Jer ja sam vampir.Da,dobro ste čuli,vampir. Do svoje desete godine mislio sam da se ni po čemu ne razlikujem od drugih. No tada sam se uvjerio u suprotno.Bilo je vrijeme velikog odmora.Trcali smo i igrali se,a odjednom je moj prijatelj,Taehyung,nezgodno pao na ruku i raskrvario je.Budući da nije bilo odmah obloga,odlučio sam mu polizati krv s ruke.U tom trenutku očnjaci su mi se naoštrili,a oči zacrvenile i htio sam ga ugristi,ali dječaci su me spriječili da to uradim .Pitao sam majku zašto mi se to desilo a ona mi je objasnila kako sam ja zapravo vampir. Bio sam šokiran tom izjavom,a ujedno i razočaran jer mi do tad nije rekla za to.Ispričao sam se Taehyungu zbog toga,naravno.Kasnije sam otkrio da je i on vampir.Nas dvojica smo ionako odmalena najbolji prijatelji.Oduvijek smo bili jedan uz drugog,i u veselim i u tužnim trenutcima.Budući da smo obojica nadljudska,besmrtna bića,odmakli smo se dalje od ljudskog svijeta da ne znaju tko smo i da ih lakše lovimo.
...
Mišljenje?⬇️❤
Nadam se da vam se sviđa uvod,ly💜