6. kapitola

783 38 4
                                    

Vydýchla som si. Nebol to Dean, ale David. Bola som tak rada, že som sa mýlila. 

S Davidom som teda pokračovala v ďalšom písaní. Bol mi stále bližší a bližší, čo ma začínalo trošku desiť. Nechcela som si na neho veľmi zvykať, pretože som nevedela, či sa v ňom nesklamem tak, ako sa pred nedávnom sklamala vo svojom "objave" Lucy.

Jeden večer ma Lucy prekvapila, pretože mi oznámila, že sa ide stretnúť s chlapcom, s ktorým si písala približne tak dlho ako ja s Davidom. A ich stretnutie dopadlo...zaujímavo. Lucy nevedela ako vyzerá, neposlal jej žiadnu fotku.

Predstavovala si ho ako nejakého vyšportovaného, krásneho chalana. V skutočnosti to bol šprt, nie športovec, ktorý študoval matematiku a chémiu. Mal chudú, nie vyšportovanú postavu. A na ich prvom stretnutí chcel spoločne s Lucy skúsiť vypočítať nejaký zložitý matematický príklad, pričom úplne ignoroval jej zameranie na históriu a nie na matematiku.

Ešte v ten večer si ho Lucy zablokovala a povedala, že na žiadne stretnutie už s nikým nepôjde, kým jej nepošle fotku a neprizná sa k tomu, čo v skutočnosti študuje.

A po tejto jej skúsenosti som začala aj ja naliehať na Davida, aby mi konečne po tak dlhom čase (po 2 týždňoch presne) poslal svoju fotku.

Bol teda piatok večer, opäť som ležala vo svojej posteli a písala si s ním. Na izbe som bola sama, pretože Lucy odišla na víkend domov. Ja som ostala na internáte s tým, že musím dokončiť ešte pár seminárnych prác a domov prídem ten budúci víkend.

DeWi: Pošlem, ale najprv pošli ty :P

KittyKat: Bože, čo si za gentlemana? :D

DeWi: Dokonalý gentleman – dámy majú prednosť :)

Dostal ma. Zapla som prednú kameru a na rýchlo sa odfotila. Dala som si pritom dobrý pozor na to, aby som neodfotila celú tvár. 

Vo svojom vnútri som stále tak trošku bojovala s tým, či to predsa len nie je Dean. Volal sa David, ale prezývku mal "DeWi", čo úplne pasovalo na DEan WInchester. 

A presne preto som mu poslala len 50% svojej tváre. Ak by to bol naozaj Dean, tak som nechcela, aby ma okamžite spoznal. 

KittyKat:

KittyKat: Si na rade :)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

KittyKat: Si na rade :)

DeWi: Nedohodli sme sa na fotke bez celej tváre :D  

KittyKat: Nedohodli sme sa ani na fotke s celou tvárou :D 

DeWi: Ach :)

DeWi:

Musela som sa zasmiať, keď mi poslal fotku, na ktorej mu tiež bolo vidieť len polovicu tváre

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Musela som sa zasmiať, keď mi poslal fotku, na ktorej mu tiež bolo vidieť len polovicu tváre.

KittyKat: Vyzeráš na staršieho študenta :O

DeWi: Ty zase na mladú študentku :P

KittyKat: Hej, veď som prváčka :D to som ti ešte nenapísala? 

DeWi: Zlatá...myslím...na tej fotke, že si zlatá...a áno, áno, píšem to aj napriek tomu, že si mi ukázala len polovicu svojej tváre :D :) 

Zacítila som tzv. motýliky v bruchu.

KittyKat: Vďaka, ty tiež nie si na zahodenie :D :D 

DeWi: Hm, zaujímalo by ma aký máš hlas :D 

KittyKat: Mňa by tiež zaujímal ten tvoj ;)

DeWi: Zavoláme si? :P

Tú poslednú správu som si prečítala ešte pár krát a premýšľala nad tým čo odpísať. Na nejaký telefonát som určite nebola pripravená.

UnbreakableWhere stories live. Discover now