Víkend s Deanom som si nakoniec poriadne užila. V sobotu sme šli na tú vyhliadkovú vežu, no šli sme tam autom, keďže v lese bolo blato a ja som na to nemala vhodnú obuv. Výhľad odtiaľ bol naozaj nádherný.
V nedeľu sme zašli do neďalekého mesta, kde mi Dean kúpil zmrzlinu a následne mi urobil fotku, ktorú som musela okamžite hodiť na instagram.
Taktiež sme si v tomto meste všimli kino a plán na zvyšok nedele bol teda jasný – pozreli sme si film, ktorý som vybrala ja a doteraz to ľutujem, keďže to bol naozaj príšerný film. Dean mi potom celý čas vyčítal, že horšie sme náš spoločný víkend zakončiť nemohli.
Domov som sa dostala v nedeľu večer. Rodičia sa ma samozrejme vypytovali na zážitky a tak som im o všetkom porozprávala – namiesto mena Dean som si vymyslela ženské meno Monica.
No a v pondelok som sa vrátila do školy. Musela som spracovať tému na seminár s Deanom s čím mi pomohla Lucy, pretože som vôbec nestíhala a za jej pomoc som jej bola neskutočne vďačná.
----------
„Čítali ste text, ktorý som vám poslal na váš spoločný email?" opýtal sa Dean a všetkých si nás obzrel prísnym pohľadom. Ticho. „Vie mi kolega vzadu povedať, na aké skupiny sa delili obyvatelia v stredovekých mestách?"
Všetci, vrátane mňa, sme sa obzreli dozadu, na Seana, ktorý sa hral na svojom mobile a vôbec nedával pozor.
„No...na..." koktal.
„Bolo to aj v texte, ktorý som vám poslal," povedal Dean a postavil sa, aby na neho lepšie videl.
„Vie-„
„Čítali ste ten text?" prerušil ho Dean.
Nastalo ticho.
„Nie," priznal sa nakoniec Sean.
Dean ukázal na dvere.
„Zoberte si svoje veci a opustite seminárnu miestnosť," povedal nahnevane.
„Ospravedlňujem sa, už sa to nebude opakovať," Sean sa pokúsil zachrániť situáciu, no bolo to zbytočné.
„Von!"
A tak Sean zahanbene odložil zošit, ktorý mal položený na lavici do tašky a rýchlo odpochodoval z triedy.
Dean si opäť sadol za katedru.
„Je tu teda ešte niekto, kto si text neprečítal?"
Takmer polovica spolužiakov dvihla ruku. Dean sa na všetkých prekvapene pozrel, na túto situáciu nebol pripravený.
YOU ARE READING
Unbreakable
FanfictionKatie je práve v prvom ročníku na jednej prestížnej univerzite v Amerike. Najlepšia kamarátka Lucy jej jedného dňa ukáže internetovú stránku, na ktorej si začne začne vypisovať s neznámym chlapcom, o ktorom si myslí, že je taktiež študentom tej ist...