Sinaran cahaya matahari menusuk lembut ke kelopak mataku membuatkan tidurku terjaga. Aku menilik jam di telefhone ku lalu menuruni ke katil.nasib hari nie aku cuti kalau tak dah tertinggal solat subuh.
Selepas selesai aku membersihkan diri aku melangkah turun ke tingkat bawah.perut pun sedang bernyanyi tapi pelik mana pergi semua orang?
"good morning"sapa mario sambil menyuapkan nasi goreng di dalam mulutnya. Aku melabuhkan punggungku berhadapan dengannya.
"mana semua orang?"soalku sambil lincah tangan kananku mencedok nasi goreng ke dalam pinggan.
"pergi kerja la kan..."
"Then you tak kerje ke?"
Mario memandangku sambil menyuapkan nasi kedalam mulutnya.lapar ke apa dia nie?
"tak!saya tak kerja"
Aku mengerut dahi,tak kerja tapi poket tebal? Wow!!! Interestingg....
Mario tersenyum lalu memandang ke arah aku yang makan dah tak serupa manusia.
"did you hungry?"
Aku hanya tersenyum sumbing melihat nya. Teruk sangat ke? Aku makan...
"i nak tanya sikit boleh tak?"tanya ku setelah habis makanan di dalam pinggangku.
"what that?"
"you memang dah lama kenal diorang atau baru je?"agak agak soalan aku nie masuk akal ke tak? Sebab apasal mario tengok aku tak berkedip ke sebab terpegun dengan kecantikan aku. Ok perasann...
"you alreadly want to know?"
Soalnya sambil menolak ke tepi pinggan kosongnya lalu anak matanya memandang kearahku.
"yes!"jawabku yakin.
"As you know we all readly friends since younger"
Aku memandangnya. Yang tu je? Punya beria ria aku fokus nak dengar semua benda yang tu je dia terangkan. hah hampehhh!!!
"Then?"tanya ku Lagi...
"then what???"
Aku mengukirkan senyuaman plastik lalu mengeleng sebagai tabda tiada apa apa.menyesal aku tanya dia kalau tahu tak tanya tak apa.kan kan!
_______________________
~Veltt Markas~
Karl membuka dedaun pintu besi itu lalu menapak ke hujung kerusi kerana dia ahli yang paling lewat datang berbanding dengan anak buahnya.
"kau pergi mana?"soal alex sambil meletakkan kakinya ke atas meja lalu menyilang kedua belah kakinya.
Karl tersedar lalu memandang abangnya yang duduk di bahagian king place atau lebih tepat kerusi raja.
Veltt markas ialah satu tempat yang tersorok di tempat yang tiada sesiapa tahu kecuali mafia raveltto. Terdiri daripada besi like semua benda besi tapi cantik.Tempat ini salah satu daripada tempat perbincangan mereka apabila mereka ingin mengatur strategi....
*Back to story*
"must to remember,danyel not die"sampuk karl setelah lama dia berdiam diri. Semua mata memandand kearahnya.
"did you means is you fear with bitchh?"soal alex sambil menyising lengan kemeja hitamnya.
"iam not means that shitt, but now my wife in danger"
YOU ARE READING
HEART KILLER
Romance"Aku benci dia!!! Dia pembunuh!!! Tapi... Aku sayang dia..."itulah yang dirasai oleh EVRYANA STEPHANIE.nama yang indah lagikan dengan rupa. gadis naif, nakal dan merupakan anak bongsu kepada jutawan EVRONS. "I can take care of her,"RYKARL QUE RAVE...