"AWAK..."jeritku teruja..
Wajah cuak hendry mula dipamerkan,sapa tak cuak king of dk turun padang weyhhh.
"you still remember me?"sapa maut oleh karl kepada hendry yang wajah pucat.namun cuba di covernya.
Hendry tersenyum sinis sambil memasukkan kedua belah tangannya di dalam kocek seluar.secara tertiba bilik itu menjadi gelap.
Aku hampir terjerit dengan kejadian ini.ingat horror ke nk buat ending gelap gelap nie?.
Selang beberapa minit cahaya merah mula menyala di belakangku.aku hanya nampak karl yang semakin hampiriku namun samar samar.
"awakk!!!"seruku, setelah memang betul karl berada di sisiku. Dya memeluk ku dengan erat bagai tidak mahu lepas.
"awakk!! Sayaa...takut!"ujarku bersama esakkan yang semakin menjadi jadi.
"dont fear,iam still with you"ujarnya tenang setenang air di lautan namun jangan disangkakan tiada buaya.apa kes nie?
Clapp!!!
Clapp!!!
"see!we show the sweet of drama guyss"ujar derlen yang entah dari mana muncul nya bersama konconya di belakang.karl mengertap geram.
Derlen menghampiri karl yang tunggu masa mahu meletups sambil anak mata nya memandang tajam ke arah aku.
"you sure,you one come here?"ujar derlen kepada karl.
"awak...."panggil ku tetiba.karl terus mengalihkan pandangannya kearah aku.lalu mengusap anak kepala ku.
"jangan takut aku ada!"
"your of my bussiness but not her.so let her first"ujar karl sambil menikam anak mata derlen.konco-konco derlen trsenyum sinis.
"never is means never,rykarl!"balas hendry yang dari tadi hanya diam.
Karl berdecit geram,penumbuknya sudah digenggam bila masa saja boleh lepas.mana pulak bangsat nie aduihh!!!
"sorry iam lated"sampuk alex sambil merenung membuka dedaun pintu itu.membuatkan semua anak mata menatap kearah mereka berempat.
"uishh,ramainye...buat kenduri ke?"tanya mario...
Pakkk!!!
"bodoh tu simpan sikit.BABI!"marah ivans sambil mengetuk kepala mario...
Semua anak mata konco derlen memerhati mereka yang menghampiri kearah karl.
"kau pandang ape?nak ngorat aku la tuh"soal mario kepada salah seorang anak buah derlen.lelaki itu terus melarikan anak mata kearah lain.
Karl mengelengkan kepala,sumpahh syiall!!!
_________________
Elvya menyambar kunci kereta lamborgini lalu menyarungkan heels di kakinya.
Bunyi deruman lambor mula menyinga tatkala dya sengaja menekal pedal minyak.
Pinnn!!!!
Dya mengalihkan kearah bunyi tersebut.Orang gila mana picit hon nie??
"hey,babe!"sapa lembut evien sambil menanggalkan kaca hitam miliknya.Elvya tersenyum manis...
"didn't tell me want come here!"balas elvya sambil memuncungkan bibir seksinya.evien tersenyum gatal.
YOU ARE READING
HEART KILLER
Romance"Aku benci dia!!! Dia pembunuh!!! Tapi... Aku sayang dia..."itulah yang dirasai oleh EVRYANA STEPHANIE.nama yang indah lagikan dengan rupa. gadis naif, nakal dan merupakan anak bongsu kepada jutawan EVRONS. "I can take care of her,"RYKARL QUE RAVE...