CHAPTER 39

2.8K 60 14
                                    

     "AWAK!!!! " jerit ku yang menahan sakit seawal pukul 3.50 pagi tetiba aku yang kushyuk tidur terasa ada sesuatu yang mencucuk di dalam perut dan rasa pedih ya amat sangat!inikah sakit ibu mengandung?

    "awakkk....sssaassaakittttt!!!"

Diam,

   

     "Awakkkk!!!!aargggghhh"ya allahh perit betul sakit nie,dah la tak nampak apa apa hanya cahaya lampu diluar ja. Aku gagahkan jugak untuk memetik lamou tidur disebelahku.

   "sayang kenapa nie?padamkan balik lampu tuh"ujar rykarl suara tenggelam timbul tanpa membuang masa aku menampak lenggannnya membuatkan dia terjaga semula. Kesian pulak kacau dia waktu nie tapi tula dah sampai masanya.

   "awakkk!!!sakittt "ujarku tersekat sekat peluh dah menitik usah dikatakan.rykarl masih dalam ngntuknya bersama kebangganggan.

    "sakit apa?tidurla esok esok sihat la!"balas rykarl langsung tidak memandang aku yang bertarung nyawa nie.aku meramas kain cadarku sakit bukan boleh bawak bincang dah nie ada ke patut rykarl suruh tidur. Aku nak beranak la babi!

   "awakk!!!aarghh!!saya rasa dh sampai masanya.sakit!!"jeritku bersama air mata yang tak henti jadi peneman malam ku.

    "mengucap dulu nanti aku suruh evans tanam kau dekat kubur sebelah sana!"Tutur karl sambil menujuk jari di hadapan kiblat.terbukang anak mataku tak tahu nak gelak ke nak nangis.dasar lembab

     Tanpa berfikir panjang aku membaling bantal kearahnya,Terbangun terus padam muka.

    "awak!!!arghhh pergi hospital sekarang!!!!"

Kening karl bercantum,

    "buat apa,hospital dh tutup!"ya allahh!!!saat nie lah dia nak jadi bodoh pun.aku memang tak tahan nie,

   "AKU NAK BERANAK DAH NIE BABI!!!!!!!!!!"hah ambek suka sangat nak bagi aku terjerit-jerit.

   "ya allah sayangg!kejap kejapp...."balas karl gelabah lalu dia melompat dari katil dan membuka pintu bilik!

    "kenapa sayang tak cakap awal awal yang sayang nak beranak?"soal karl.aku berdecit geram.

    "arghhhh!!!!!"jeritku.lgi gelabah rykarl dibuatnya.

    "woii!!pehal bising dowhh!nk beromen pun agak agak aaa!!"jerit alex dari luar lalu menapak ke dalam bilik.

     "bini aku nak beranak weyhh!!!"

    "bring her to car we need faster bustard!"jawab evans sambil mengheret alex yang terangguk angguk akibat ngantuk.

   "sayang jom!"ajak karl. Kali pertama aky melihat ketua mafia bodoh macam nie.

    "ishh!!!sakit nieee dukung la!!!!"jerit ku bersama tangisan kang terkeluar dalam nie.

   Tanpa melenggahkan masa tubuhku terus dicempung sempat aku menyambat selendang hitamku.dalam beberapa langkah karl berhenti.

    "lekas la babi!"balas evans. Manakala ivans alex dan mario masih terbungkang diatas katil.

    "aku tertinggal kunci"

   "awakkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!! "

   "kejap kejap saya pergi ambil"balas karl kelam kelibut sambil melompat dari tangga lalu menapak trun ke bawah.

     Kereta audi r8 terus memcut laju membelah kedinginan malam.

      

   Rykarl pov...

HEART KILLERWhere stories live. Discover now