RAMBUT yang basah aku keringkan.aku memandang figura ku sebalik cermin.
Lama aku tenung cermin itu semakin lama semakin perlahan aku mengeringkan rambutku. Entah apa yang bermain difikiran aku pun tak pastilah yang aku tahu aku sangat dan tersangat penat.lama aku berkeadaan begitu sehingga bunyi pintu bilik dikuak mematikan lamunan ku.
Aku memerhati gerangan yang membuka dedaun pintu bilikku mataku terancap pada satu tubuh yang sangat dingin.secara tak sengaja anak mataku memandang cecair pekat berwarna merah di pergelangannya.
"Awak....."seru ku lalu memhampirinya yang tengah baring terkulai.lihat seperti penat!
Karl memalingkan wajahnya kearahku. Redup anak mata birunya memerhatiku membuatkan jantung ku tak tentu arah.
Aku memberanikan langkah ku untuk menghampirinya lalu melabuhkan punggungku disebelahnya.anak matanya menikam lembut kearahku.
"kau dah makan?"soal karl lalu bangkit dari baringnya.
"dah, awak?"soalku.macam besa pertanyaanku tidak dijawab...
Karl membiarkan soalan ku lalu menyambar kain tualanya dan menuju ke bilik air.namun langkahnya terbantut...
"awak!!darahh...."
Karl memandang di pergelangannya ternyata terdapat sisa sisa darah melekat di tangannya jugak baju.
"go sleep!"arah karl lalu tidak menghiraukan aku dan menapak ke bilik air untuk membersihkan badannya. Aku hanya diam tak berkutik~~apa yang dia buat?sampai berdarah bagai nie!!!
_________________________
"we have meeting with mr.lee"Ujar evans sambil meletakan fail tebal setebal alam di atas meja karl.
Karl yang sedang bermain fhone terkejut akibat hentakkan fail tebal itu oleh evans.bangang tol
"ketukk la pintuu dulu siaa!!macam mana kalau aku tak pakai baju?"soal karl
"bukan masaalah aku"
Karl mengertap bibir tanda geram. Selamba kambing nya di menjawabb!!!
"wanna join or not?"
"give me time to thinkk!"
"Dont give a fuckk,dude"balas evans lalu memaling dan berjalan keluar dari bilik pejabat karl.karl ternganga sendiri!dia sedar tak dia tengah cakap dengan sapa nie!!!
Ehhh Fuckkk!!!!
"so how mr.rykarl?"soal lelaki berkacukan inggeris china sambil memandang tepat kearah rykarl lalu bersilih ganti dengan evans.
I think is fine if we share a project but i want a 50% discoun,deal?"balas rykarl lalu menghulurkan sebuah dokumen perjanjian antara mereka.lelaki separuh abad itu memandang PA nya sperti minta cadangan.
Seperti yang diagak lelaki berusia itu tidak setuju dengan syarat raykarl.
"sokay,we will end this project.if you dont like!"balas evans sambil mengambil semula dokumen tersebut.
Jelas sekali wajahnya gusar...
"give me time to discuss with my personal assistant first"
Raykarl hanya tersenyum...
"sure!"
Evans memandang rykarl seperti tahu apa yang hendak dilakukan lalu secara tak sengaja tingkap yang diperbuat dari lapisan kaca itu bertukar kepada gelap dan semua pintu ditutup rapat.membuatkan mr. Lee dan PA nya terkejut...
YOU ARE READING
HEART KILLER
Romance"Aku benci dia!!! Dia pembunuh!!! Tapi... Aku sayang dia..."itulah yang dirasai oleh EVRYANA STEPHANIE.nama yang indah lagikan dengan rupa. gadis naif, nakal dan merupakan anak bongsu kepada jutawan EVRONS. "I can take care of her,"RYKARL QUE RAVE...