Telefon ku berbunyi Mintak diangkat.
Nomber tak dikenali...
Sapa...
Angkat jelah....
"hello"pertanyaanku tidak dijawab. Mungkin salah nomber kot.
"ya, assalamualaikum cik, cik nie evryana stephanie ke?"
"ye saya"
"kami dari pihak hospital nak maklumkan yang kedua orang tua cik sudah ke rahmatullah pada malam semalam."
Senyap...
"cikk!!!"
Ttttuuuuu
"kau buat lawak ke sialll?"soalku tetiba sambil sisa baki tawa.
"saya mintak maaf kerana tak maklumkan semalam saya harap cik bertenang."
Bbangggg!!!
Betulke.....
Aku terkedu, masih tidak percaya tidakk katakan ini semua bohong. Jangan jangan diorang nak prank aq kan?
Author kan....
Telefon evrya berbunyi lagi sekali.
"he..hello"
"adikkk...nie abangggg"
********************
"kau dah tau ke tak?"tanya alex sambil merempuh masuk ke dalam bilik adiknya.matanya terbuntang.like seriouslyyy masih atas katil..
"woiii!!!!"panggil alex.
Senyap
"bala punya siall!!!bangun la anjeyyyyy!!!"tudiaaa abang raksasa sudah mengamukk..
"kau nak pe...?"suara karl tenggelam timbul akibat ngntuknya belum hilang.
Alex merengus geram. Budak nie aq sepakk kanggg mati kot...
"bangun la siall"ujar alex lagi sekali tapi dengan kaki.hehehe..
Karl membangunkan tubuhnya yang hendak tumbang lalu tangannya mengosok ke kelopak mata akibat ngntuk. Comelnye...
"Apa?"tanya karl dia mengedip kan anak mata.
"kau tau tak lanie dah pukul berapa?"
Karl mengeluh....
"please dont disturb me... I need a some rest"balas karl lalu membaringkan badannya namun langkahnya terbantut setelah alex menghalang dengan kaki.kuajor siott...
"no want to see your fiance?"soal alex lalu melabuhkan punggunya disebelah karl.
"fine!"balas lemah karl. Mengalah la kalau lawan pun tak guna.
"i give you 3 minute"
"waklu"balas karl sambil menyangkan jari fuck nya kearah alex.
" Ma.....pa...."panggilku dengan serak basah.pujuk evien tidak aku endahkan. Yang aku tahu i want my mom and dad....
"apasal kita tak boleh masuk?"tanya ivans sambil menyandar di pintu audi r8 lalu menghalakan pandangannya kearah kubur.
"entah la,alex cakap sebab kalau kita masuk nanti diorang syak sesuatu"balas mario.sambil menyeluk tanggannya ke dalam poket seluar jeans nya.
Alex memandang ke luar lalu mencari pandangan evans. Matanya berpaut.
Alex seperti memberi arahan kepada evans lalu evans menggaguk sperti faham apa yang dimasukkan oleh alex.
YOU ARE READING
HEART KILLER
Romance"Aku benci dia!!! Dia pembunuh!!! Tapi... Aku sayang dia..."itulah yang dirasai oleh EVRYANA STEPHANIE.nama yang indah lagikan dengan rupa. gadis naif, nakal dan merupakan anak bongsu kepada jutawan EVRONS. "I can take care of her,"RYKARL QUE RAVE...