Aku melihat orang sedang berpusu pusu menjejaki ke dalam kolej ini.Serta merta wajah kedua orang tuaku berlayar di kotak fikiran ku.
"hey can i seat here?"
Aku terloponggg....
Benci......
Kenapa dia.....
"what are you doing here?" pertanyaanku tidak dijawab malah dengan selamba badak ja dia duduk di hadapan ku. sambil merenung ke dalam anak mata ku..
"i miss you sayang..."
FUCKKK
"what you call me? Sayang!" soalku sambil menunjuk kearahku.sakit otak la bingajj....
"awak tak rindu saya ke?"soal danyel sambil memuncung mulutnya dah seropa itik dah...
"as long as well of cuz not but iam confuse now...how you know iam at here?"
Danyel tersenyum manja lalu tangannya ku tempis kerana ingun memagut pipiku.
Pandangan tajam oleh danyel aku tak kisah.fikir aku takut.
"listen me, i dont know how or where did you know me at here but please we are not affair. And please dont disturb me again..." balasku cukup membuatkan dia terkunci seribu bahasa. Padam muka
Tanganku disambar kemas lalu wajahku ditenung dengan pandangan tajam. Mata orang mula menjadi saksi.
"let ..."
"i can do anything for to get you back!" lalu pergelangan ku dilepaskan.
Aku melihat bayangnya menghilang.shitt....
"who this guy?"tanya elvya menyentakkan lamunanku.sejak bila muncul pun tak tahu lah..
"i dont know?"
Aku merenung elvya yang still memandang ke arah yang danyel jalan.
"what are you doing here?" tanya ku kepadanya yang ralit memerhati bayangan hilang milik danyel.
Elvya tersenyum malu.
"i study here!"
"seriously!!!"tanya ku yang tak berapa pecaya.
"ohh,that is your years same with me!"
"yes"
Aku tersenyum akhirnya ada jugak kawan nak teman aku kat sini.kiranya abang aku cari calon isteri umur dengan aku
******************
Helen membuka pintu bilik karl.lalu susuk tubuh karl mula mencari.
Helen pembantu karl yang hampir 4 tahun.gadis kacukan Amerika yang umur muda setahun dari karl.
"what are you doing here?" soal alex yang duduk diatas sofa sambil memandang tepat kearah wajah helen yang cuba mencari milik suara itu.
"iam sorry sir,i want to give this file to sir karl, but i didt meet him!" terang helen sambil meletakkan file berwarna merah itu diatas meja karl. Langkahnya terbantut setelah melihat alex menghampiri helen.serta merta membuatkan helen terkunci seribu bahasa.
"iam..."
"say... saya..."helen dengan tergagap.
Alex melangkah setapak demi setapak dan membuatkan helen berudur kebelakang sehinggakan badannya tersandar diniding. Time nie laaa... Dinding nak muncul!
YOU ARE READING
HEART KILLER
Romance"Aku benci dia!!! Dia pembunuh!!! Tapi... Aku sayang dia..."itulah yang dirasai oleh EVRYANA STEPHANIE.nama yang indah lagikan dengan rupa. gadis naif, nakal dan merupakan anak bongsu kepada jutawan EVRONS. "I can take care of her,"RYKARL QUE RAVE...