CHAPTER 6

3K 85 4
                                    

Karl melabuhkan punggunya di birai katil lalu pandangannya di halakan ke syiling.Bau hanyir darah ditangannya tidak dihiraukan.

Dia menyambar kain tuala yang tersidai kemas di ampaian lalu menapak menuju ke bilik air.

Seusai dia membersihkan dirinya lalu merebahkan badannya ke katil.otak nya ligat memikirkan sesuatu. Who is her

Flashback.....

  Agak berjam jugak la tunggu binggai nie habis makan.Aku tersentak setelah melihat dengan selamba badaknya rasanya badak pun tak selamba macam tuh... Dia bingkas bangun.

"woii.. Sial kau nak pergi mana?"tanya ku.parah dah babi nie...

"pergi jamban nak ikut?"

Aku merenung wajahnya yang kian galak menyakat ku. Aku bunuh jugak kang bala nie..

"cehh! Ada hati nak bunuh aku"

Aku menggeleng susah dapat abang ada telepati nie.

'Hey listen this, kita dah tak ada apa apa and please dont disturb me AGAIN!!!'satu suara yang menyapa di telingga ku. Aku mengelus kasar. Agak agak nya bila la boleh sampai meeting nie....

Aku melihat dua pasangan yang sedang bergaduh. Malas nak ambil tahu tetiba bala nie sibuk nak jadi hero.

Anak mataku terpikat untuk memandang gadis yang berlitup tudung itu. Entah kenapa setiap anak mataku menikam halus di wajahnya serta merta membuat jantung ku jadi tak kena. Aku tak faham apa yang jadi.

End flashback....

"yo!!!!"sapa alex merempuh pintu bilik ku.

"lekang pintu tu... Aku bunuh kau!!!"balasku.

"see,ada kau nampak tanda tanda pintu nie lekang?"alex sambil mengoyangkan dedaun pintu itu. Aku meraup muka. Apasal aku dapat abang sebabi nie...

"kau fikir apa?"

"tak ada apa apa"

Alex merenung wajahku sambil bermain pistol aku yang dirampasnya.

"about her, right?"

Aku memandang wajah alex.

"dia ke?"tanya aku.

"kau rasa..sapa?"Balas alex kembali sambil acah acaj mengacukan pistol itu kearah adiknya.

Karl hanya mendiamkan diri.

_______________________

   "tak rindu kat mama ke?"soal Pn lauren maria di hujung talian.

"of course i miss it mom..."balasku sayu.serta merta air mata bertakung di kelopak mataku.Aku cuba untuk mengukirkan senyuman.

"ma...."panggilku

"yes!"

"kirm salam dekat papa"balasku

"yes dear,mama letak dulu"

Ttttuuuuttt

Talian dimatikan....

Aku mengeluh lemah lalu melabuhkan punggungku di birai katil.entah kenapa aku rasa tak sedap hati saat saat nie.lalu aku beristigfar bagi menghilangkan perasaan ini.

"evrya...why you so long to upstairs?"jerit elvya menyedarkan aku.

"yes yes... Iam coming here!"

HEART KILLERWhere stories live. Discover now