''Jangan ingat kau boleh lari dari aku siall!'gumam sinis 'seseorang' sambil merenung satu gambar yang tergantung elok di dinding kosong.
"weyhh!!!bagi laa balikk tu coklat akuuu!!!!"bergemaaa suara mario apabila coklatnya dirampas oleh alex.
"kau nak pergi beli!"ujar alex sambil memasukkan coklat itu kedalam mulutnya.sedapp umm..
"ALEXXXXX!!!!!!!!!"jerit mario sambil berlari mengejar mario.
Bbukkkk!!!
"adoihhh!jalan tengokkk depan la bonggok!!!"tempiakk alex kepada evans yang kebinggungan.
Abaikan...
Bbukkkk!!!
"binggaiii laa sialll tepi aarhhh!!"balas mario lalu meneruskan sesi kejar mengejar nya.
Fuckkk!!!
__________________
Aku melabuhkankan punggungku di birai katil sambil pandangan dihalakan kearah bumbung lut sinar yang diperbuat dari kaca.berjuta juta bintang yang bertabur dilangit dipandang cantik oleh ku.
"kau tak makan ke?"tanya karl terkejut sambil melonggarkan tali lehernya yang dibelit leher.
"ehh, bila awak sampai?"soalku lalu berlari anak untuk mendapatkannya.tangannya yang lincah membuka ikatan tali leher itu aku tempisnya.aku membuka perlahan.tanpa sedar diriku ditenung.
"soalan aku kau tak jawab lagi?"
Aku memandangnya dengan pandangan pelik.soalan apa???
Aku berundur setapak kebelakang apabila dia melangkah setapak demi setapak kearahku.karl mendekatkan jarak antaranya dengan ku lalu wajahku ditenung tajam.
"kenapa tak makan?"soalnya lagi sekali.
"saya tak lapar!"balasku,cuba untuk menutup perasaan gugup yang bersarang didalam hati.
"kau nak apa?"
"nak apa?"
"ke...kau nak makan dengan aku"duga karl sambil tersenyum sinis.
"hah!!!,ehh takkk tolongg laa!!"balasku.
Lama dia memerhati aku membuatkan aku jadi serba tak kena.dah laa jarak kami rapat,ishh dia laa nak hensemm pun jangan laa waktu begini...
"jom!"ajak karl sambil bingkas bangun.tak boleh duduk lama takut nanti iman tak kuat...
"hah pergi mana?"
"teman aku makan!"
"yoii!!!makan tak ajak!"jerit mario kuat sambil melangkah kearah pasangan sejoli itu.
Karl hanya membuat muka selamba.mario melabuhkan punggunya diatas kerusi smbil diikuti oleh evans dan ivans.
"kalau tak kacau aku sehari boleh tak?"tanya karl sambil merenung tajam kearah beruk beruk itu.
"eleh,mentang la kau ada bini nak kedekut leh!bukannya kitaorang sekodeng dalam bilik"sampuk alex sambil bermain telefhone nya.
Merah padam muka aku,rasa macam nak sepak jee abang ipar nie astu sorok muka bawah meja...
"weyhhh!!!aku ada benda nak bagi tau something nie"sampuk evans.
Semua mata tertumpu kearah evans.pehal pulak sorang nie...
YOU ARE READING
HEART KILLER
Romance"Aku benci dia!!! Dia pembunuh!!! Tapi... Aku sayang dia..."itulah yang dirasai oleh EVRYANA STEPHANIE.nama yang indah lagikan dengan rupa. gadis naif, nakal dan merupakan anak bongsu kepada jutawan EVRONS. "I can take care of her,"RYKARL QUE RAVE...