CHAPTER 29

2.2K 71 4
                                    

AKU memandang wajah rykarl.ya,sekarang nie aku di pangkuannya.aku meneliti segenap wajahnya yang tidur lena.dalam diam aku mengeluh...

   "dah pagi ke?"soalnya tetiba sambil mengosok anak matanya.aku memandangnya,aku ganggu dia tidur ke?

    "minta maaf kalau saya ganggu awak tidur"ujar ku.tak sangka la pulak keluh ku dia boleh dengar.rykarl hnya tersenyum nipis lalu membangunkan dirinya yang masih mamai.jam dikerling,baru pukul 3.00pagi masih awal...

    "Kenapa kau tak tidur?"soal karl menyentakkan aku.sempat lagi aku mengelamun.

    "saya terjaga!"balas ku spontan menghadap di sisinya.karl memandang aku dengan penuh curiga...

   "dont lie me!"Ujar karl sambil memerhati segenap di wajahku.

  Aku mendiamkan diri,buntu aku tak tahu nak cakap apa?nak tanya ke tidak,kalau aku tanya macam mna dia marah? Kalau aku tak tanya aku tak senang duduk!haihh runsing!!!

    "you want to say something?just on"tanya karl sambil menatap wajah kacak nya dihadapanku.

    "saya haus"bohongku sambil menuruni katil sebesar alam itu.namun langkah ku terbantut karl lebih tangkas menyambar aku lalu menghempas tubuhku diatas katil dan menindih ku.

     "awakk...nna..nakk bbuat..apa?"tanyaku cuba untuk melepaskan diri namun sia sia.karl langsung tak bergerak namun malam nie dia lain sikit.macam singa lapar...

   karl tidak endahkan soalan aku lalu dia mencium leherku rakus.sehingga meninggalkan lovebitt.rykarl tersenyum...

     "awakk lepaslahh...urmm arhhh!!!"jerit ku namun karl tetap teruskan'aktivitinya'...

   "i will never let you go!"balas rykarl lalu menyambar bibirku.dicium rakus sehingga membuatkan desahan aku terhasil...

    "please..."rayu ku sambil melawan anak mata redupnya.rykarl hanya tersenyum sinis..

     "aku tak kan lepaskan kau,aku nak kau jadi milik aku malam nie.sayang"balas rykarl di sebelah telinggaku.

   Terbuntang luas mataku. Muka aku merah jangan dikata.kini tangan karl menjadi gatal.dia meraba segenap badanku.aku menggeleng air mata kian merembes laju. Rykarl yang memerhati terus akitivitinya termati.

    "sorry kalau kau tak bersedia"ujar rykarl lalu membatukan dirinya di birai katil sbil meraup mukanya.

   Aku yang melihat berasa bersalah sepatutnya dia mendapat hak nya yang satu.aku melangkah kearahnya lalu menyambar lengannya.

   Karl memandang aku pelik.aku tak tahu datang dari mana keberanian aku untuk menyentuh dadanya yang tidak berlapikk.

   "who say iam not ready,just do if you want"balas ku sbil senyum menggoda.rykarl menelan air liur.nafasnya turun naik apabila melihat aku yang membuka baju hanya tinggal bra saja.persentakan perasaan malu.

   Bagai dirasuk hantu aku menolak tubuh karl di atas katil dan kini aku berada di atasnya.aku menyambar bibirnya manakala tangannya membuka seluar aku.

    "your smell so good,your my taste babe"ujarku terketar ketar apabila dia mencium ku dan kini dia menukar posisi membuat aku terkejut.

   "argghh...ermmm..uhhh aaahhh..."desahan ku mula terhasil apabila rykarl meramas buah dadaku lalu di gesel pedangnya dengan mahkotaku.

   Rykarl tersenyum sinis sambil menciumm perut ku.aku tak tahan tak tahu nak cakap macam mana,rasa macam nikmat nikmat sangat.Aku menariknya jatuh diatas badanku yang tidak berlapik.dia buat aku seksa.

HEART KILLERWhere stories live. Discover now