A..KKUU....
YA...AL...ALLAHH
APA NI....NIE...
Terbuntang luas seluas alam biji mata ku.sumpah!memang terkejut gila,jantung pula sedang mengepam sekuat kuatnya...Aku diam tak berkutikk.. anak mataku mula bertakung dan otak cuba untuk mentafsir apa yang di hadapan ku...
"rifle??shotgun??knife??glock17??.kenapa ada benda nie kat sini???"gumam ku sendiri sambil mata memerhati setiap senjata keras tergantung elokk!!
Bayangkan semua senjata bahaya tergantung elok di setiap sudut dinding.pelbagai warna,tapi warna hitam sangat banyak.japp!!!apa yang diorang buat benda nie?tak kantoi kat polis ke???
Hah!!!ambikk pelbagai soalan sudah terjah di kotak fikiran ku.tunggu masa untukk disoal jee... tapi.... berani ka aku woii!!!
Deruman kereta,menyedarkan aku yang tengah melamun. Dengab kelam kabut aku berlari anak keluar dari bilik berbahaya itu.nasib lif tak buat hal kalau tak jenuh berbakul soalan yang aku kena jawab dengan diorang.
Rykarl Membuka dedaun pintu namun aku lagi pantas kerana aku sedang acah-acah tidur diataa katil. Hahahahah bayangkan bertapa laju nya aku berlari.
Aku mendengar tapak langkah rykarl menuju ke bilik air. Sangka aku dia hendak pergi mandi namun silap kerana aku merasakan lingkaran lembut di pinggangku. Serta merta jantung ku tak tentu hala.pelukan itu lagi erat sehinggakan aku hampir berlaga dengan tubuhnya langsung aku tidak beralih kearahnya.Entah kenapa saat ini aku termakan dengan hati.aku membiarkan sepasang tangan itu berlingkar di pinggangku sehinggakan aku terlelap dalam pelukannya...
*****************
Bakkkk!!!!!
"FUCKKK!!!sakit la siall!!!!"tengking alex sambil mengosok kepalanya yang dikatok oleh mario.
"bana kau panggil tuhh!"soal mario lalu menghenyakkan punggunya disebelah alex yang membuat muka tak puas hati.nak balas dendam la tuhh!
"shittt, waklu!!!dia nak apa?"
"mana lah aku nak tau bengap!"
"bitchhh you!!!benda macam tu pun tak leh tahu ke!!!?"bidas alex lalu menyepak kaki mario yang bersilang elok.huh!hanat tol...
Mario mengertap bibir tanda geram.memang aku arwah kan dia nie kejap gie!!!
"kau nak apa siall!!!kacau je aku nak main PUBG"cerkah alex sambil merenung ke anak mata milik abangnya yang bersandar di almari dapur.
"Ella este querro lo cento al prada (dia dah tahu tentang bilik itu)"balas karl dengan nada serius
"should to do what?"soal alex bodoh.karl hanya mengeluh lalu meraup rambutnya ke belakang.
"ño enteda!(tak perlu)"ujar karl lalu melolos dirinya keluar ke pantri dapur.Alex tercengang sendiri.
"Serious siakkk!!!aku punya laa tinggal PUBG aku disebabkan kebanganggangnya...ohhh hell no!!!"
_________________________
I love it when you call me
señorita~~
I could pretend i didn't need ya~~
But every touch is ohh,la-la-
la~~
It's true la-la-la~~
Ohh,i should be runnin,
Ohh,you keep me coming for
ya~~Fhone ku mintak diangkat lalu aku menjawab panggilan tersebut.
'hello...'sapaku
'beb!!!!i missseddd youuu so baddd!!!"binggit telinga ku mendengar suaranya.aku macam kenal dengan suaranie.tapi sapa?
YOU ARE READING
HEART KILLER
Romansa"Aku benci dia!!! Dia pembunuh!!! Tapi... Aku sayang dia..."itulah yang dirasai oleh EVRYANA STEPHANIE.nama yang indah lagikan dengan rupa. gadis naif, nakal dan merupakan anak bongsu kepada jutawan EVRONS. "I can take care of her,"RYKARL QUE RAVE...