CHAPTER 33

1.7K 71 3
                                    

     "remember me? " soal rykarl sambil berjalan menghampiri alice yang masih diam terkaku...

Flashback...

   Kawasan  bangunan usang itu menjadi pemerhatian mereka semua.

    "like a seresly!"ujar alex dengan muka dibuat buat geli.mereka semua berkumpul di sebalik semak yang berhampiran kawasan alice itu.

   "no matter what bad is place we must be careful nd stay calm down nd be ready! and still remember what iam saying tonight dont let them out or i shoot your brain.remember!"mendengar arahan rykarl kecut habis segala urat mereka lagi ii iris mata karl berubah.

    "kalau jumpa alice bgi aq.aku nak 'rasa'dia dulu and then baru kau boleh bunuh"soal alex sambuil tersenyum nakal.

    "bodoh!dekat sini pun nak stim ka babi!!!setakat badan check in check out alice pun kau nak rasa what the taste bro, yang fresh baru la sedap"balas mario.ahli yang lain sudah mengiakan.

   "dah fokus sekarang nie ambik position masing ii dan bergerak sekarang!!!"arah karl dan mereka menuju masuk kedalam bagunan usang itu.

    Sekali tembak dengan machine gun habis semua anak buah alice tumbang. Dasar lembik ada hati nak jadi mafia...

   Seperti yang diarahkan jason dan Michael mereka bergerak di setiap bangunan.bayangkan lah dah la besar lepastu nak kena cari pulak si evrya nie bilik pulak bukan main banyak.

    "bro, tu bukan bini boss?"ujar jason sambil menolak dedaun pintu lalu melihat seorang perempuan dalam keadaan lemah sedang enak dibuai mimpi atas lantai.erkk enak ke?

   "ehh, yela"lalu dengan pantas earchip ditekan.aku tak tahu nama dia apa tapi yang polis selalu guna like walkie-talkie tapi yang nie kecik je.

    "boss,miss evrya ada di tingkat 3 bilik number dua dari kanan tapi saya rasa kita dah lambat sebab dalam bilik nie alice dan bodyguard nya dah ada"

    "shit!!,stay here i will go there"balas karl samar samar kerana bunyi sepakkan padu oleh karl lagi kuat berbanding suaranya.

   "boss cakap apa?"tanya michael,

    "stay here!"

Endflashbackk....

    Seorang anak buah rykarl mencempung ku untuk dibwak lari tapi gagal kerana helen lebih pantas menembak lelaki tersebut dibahu.

   "Arghhhh!!!"jeritku takut sambil terduduk tanpa sedar mataku semakin berat untuk membuka dan aku jatuh.rykarl terus berlari mendapatkan aku sambil mencempung tubuhku yang kecil dan diserahkan Kepada jason dan michael untuk uruskan.

   Kini hanya tinggal ahli dk dan ahli alice didalam banggunan usang itu.

   "iam not give you permission to get her from me?"soal alice sambil mengikat rambutnya yang panjang itu.

    "perluke mintak keizinan kau nak ambik dia babi!"bidas ivans sambil memasukkan tangan kedalam kocek seluar.

    Alice langsung tidak faham apa yang dikatakan oleh ivans.

   "what he say?"tanya alice pada salah seorang anakbuahnya.Lalu anak buahnya menerangkan apa yang dikata oleh ivans.kesian kena guru penterjemah pulak.

   "lol x faham ke?"

    "what ever!"bidas alice geram seraya mengacukan pistol fav nya tepat kearah rykarl.karl habya beriak biasa langsung tak gentar...

    "i love you so much!baby but today i need to kill you and you us becuz of what? becuz you kill my cousin"ujar alice seraya pemucu ditarik...

Bbagggg!!!

    Alice tercenggang kenapa pelurunya langsung tak tembus dibadan karl.rykarl tersenyum sinis.

    "well done, kau patut belanja aku lepas nie!"sampuk mario yang baru masuk dalam bilik itu.

   "ni problem"

   "listen you nd you as nit enough to be great mafia like me and my team.so...i dont like to waste my time lets start the game.moveee!!!"tetiba rykarl memberi arahan alice dan konconya terkejut dengan kejadian itu. hampir 20 minit mereka berlawan macam besalahh semua anak buah alice tumpas.

   "fuh,seresly that all your power want to be a MAFIA?readly bored!:ujar alex sambil membuat tangan peace diatas like bunny.

    Dengan beraninya tanpa seorang pun anak buah alice melangkah kearah karl hanya tinggal beberapa inci ja.

   "i just want to kill you with my beautyfull hand not my bodyguard"balas alice sambil menyentuh pipi rykal.

   "dari tadi asyik nak bunuh bunuh tapi tak bunuh pun?korang nak bunuh bunuh la biar aq makan lolipop dulu"sampuk mario lalu melabuhkan punggunya di atas sofa.

    "nak lolipop!!!"jerit alex persis budak ii.ahli dk yg lain dah tenganga.

    "dont waste ny time plz, rykarl you want i kill her or you want?"tanya evans.penat dahh layan drama nie

   "one by one?"tanya alice kepada rykarl.rykarl hnya mengeluh nak bunuhh pun kena lawan.

     Kini Hanya tinggal karl dengan alice dibwah satu bangunan yang semak samun.karl mengeelengkn kepalanya bagi membetul urat urat.

   Helen menanggalkan jaket kulitnya dan hanya tinggal singlet hitam.rykarl tersenyum sinis,pikir aq trgoda?

   Belum sempat rykarl ingin menembaknya.helen lebih pantas menendang pistol yang diacukan kearahnya.

    "no need"ujar helen,rykarl seakan faham maksud lalu dia menepis tendangan yang baru Helen hayunkan.

    Rykarl memusing 360 darjah sekali tendangan helen tersiarap di lantai kotor itu.

    "auchh!"apakah kudrat perempuan nak ditanding dengan kudrat lelaki namun helen still cuba berdiri walauoun sukar.

    "you are change,rykarl"ujar helen dengan keadaan lemah.namun hampa tiada sedikit pun belas kasihan untuk alice

    "well, you know me right and you kidnap my lovely wife,so you still thinking that i will poor with you?you wrong,alice.since first we meet you treat me like your verry love me but...you lost with love lies!"balas rykarl membuat alice mampu terdiam.

    "say good bye,"seraya pemicu rifle diacu kearah alice yang ketakutan.

Bbangggg!!!!!

Bbanggg!!!!


Bbangggg!!!

    Mati bersepai,darah terpecik dimana mana langsung tidak dihiraukan. Ahli dk yang turut terdengar bunyi das tembakkan itu laju mereka ke sana.


     Laju sahaja kereta sport dan moto berkuasa tinggi itu melolos meninggalkan kawasan bangunan usang itu.dalam bebrapa minit...



Bbbommmmm!!!!


  Api marak keluar,kawasan itu berdekatan dengan hutan maka bunyi yang dihasilkan langsung tidak peduli kerana tiada sesiapa yang mendengar.karl toleh kebelakang melihat banggunan tersebut yang rentung akibat dibakar,



Senyuman sinis terukir,



















❤TBC ❤

HEART KILLERWhere stories live. Discover now