AKU membuka anak mataku setelah satu sinaran cahaya yang menyusuk ke anak mataku.Kepala ku jadi berat,aku pun tak tau kenapa.
Aku mengagahkan jugak anak kaki ku melangkah kearah jendela itu.mahgaddd!!!!
Terbukak terus kedua anak mataku.bertapa cantiknya situasi sekarang nie.bukak langsir terus menara ibu kota perancis di depan mata...how thattt!!!!
"Hey, dear feeling better right?"sapa satu suara yang menyentak kan aku.
"kau!"soal ku berkerutan didahi.sejak bila aku kat sini dengan derlen,mana suami aku?
Derlen melabuhkan punggunya di birai katil langsung aku tak berganjak.kepala aku tetiba jafi sakit...ya allahh aku tak boleh ingat apa apa nie!!!
"you not remember is my sweety girl?"tanya derlen sambil menyisip lengan hoodie hitam nya ke siku.
Aku hanya memerhati tindak tanduknya. Di perati dari anak rambutnya hair brown gaya rambut macam suami aku.Tapi rupa lansung tak.anak mataku semakin galak melihat keningnya terukir lalu anak mata yang berwarna biru cair.sama macam karl la... Tpi klau anak mata karl dya macam bersinar gitewww...aku meneliti bibirnya yang merah. Ohhh baru aku sedar dia ada lesung pipit.
"what are you looking?"soal derlen menyentak kan aku. Astagfirullahhhhh....
"tak de apa!"
"kalau awak lapar makanan ada dekat bawah.saya ada kerja!"balasnya sambil bangun lalu mencapai iphone nya.
"macam mana saya ada dekat sini?"
Langkah derlen terus mati apabila aku bertanyakan soalan itu kepadanya.
"because you are mine!"jawabnya sambil mengukirkan senyuman kepadaku.aku terpaku kejap....
Senyuman sinis.....
______________________
SYARIKAT Raveltto Holding's megah berdiri di kaki langit.seperti biasa,kuli-kuli atau anak buah mereka akan bertungkus lumus untuk membuat kerja masing-masing.
Pintu pejabat karl diketuk....
"come in"lantang suara karl bercakap.
"good morning sir,the day you have appoiment about louse holding's and...-"
"get readyy my car and find evans now!"arah karl langsung tidak memandang tuan punya suara itu.hnya dia tahu.melekap 24 jam dengan laptopnya.
"yes sir,"
Raykarl menguakkan rambut blondenya ke belakang.otak nya tidak dapat berfikir. Nasib la tdi meeting bawak si evans tu kalau tak jenuh karl nk repeat balik dh laa tak fokus langsung...ingat benda pa tiaww aaa...
Pintu biliknya dibukak tertiba membuatkan dia terkejut lantas berdiri tegak.nasib aku pkai baju kalau tak pkai baju kang.memang aku sepakk tuan bukak pintu nie...
"weyhh,malam nie jom!"ajak alex sambil berdiri di sisi pintu sambil kedua belah tanganya di masukkan kedalam poket.
"pergi mana siaaa!!! Aku penat dowhhh!!!"jawab malas karl.nie mesti ajak berpesta nie.
"kita enjoy!"jawab selamba alex.karl mengertap geram...
"fuckk you mennn....aku yang tengah serabut cari bini aku kau boleh lagi ajak p enjoy...bodohh punyaa bangganggg!!!!"hah! Ambekk kan raja segala syetan nak mengamuk.
YOU ARE READING
HEART KILLER
Romance"Aku benci dia!!! Dia pembunuh!!! Tapi... Aku sayang dia..."itulah yang dirasai oleh EVRYANA STEPHANIE.nama yang indah lagikan dengan rupa. gadis naif, nakal dan merupakan anak bongsu kepada jutawan EVRONS. "I can take care of her,"RYKARL QUE RAVE...