Rykarl menanggalkan hoodienya yang tersarung kemas di tubuhnya.lalu melangkah ke bilik air.
"woii!!! Babi..telephone aq mana siaa!!!"
"hah,butuh mana lah aku tahu?"
"sial kau..."
Selepas selesai karl membersihkan tubuhnya.dia menghayunkan kaki ke tingkat bawah.rumah kecoh macam babi jangan ditanya la kan...
"anjey, telefhone aku mana?"soal alex sambil merenung muka selamba milik karl.
Karl hanya memberi jelingan malas kepada abangnya.lagi dilayan lagi menganjing.lalu karl melabuhkan punggunya disebelah evans.mata melekap di televisyen tapi otak melayang ke awan...
"aku cakap dengan kau babi!!!"jerit alex menyedarkan karl yang dalam awang awangan.
"apa!!!"
"fhone aku mana?"
"tanya ku pehal, mana lah aku nak tahu?"balas karl.
"kau jual kot lex..."serkap Ivans yang memerhati alex serupa mati bini.bini pun tak dek...
"hah,butuh kalau aku jual aku nak guna fhone apa bonggok"
"public fhone kan ada"balas ivans.alex menyangkan jari tengahnya.
Mario menggelengkan kepala melihat beruk beruk nie secara taj sengaja kedua anak mata greynya terpandang satu objek berwarna hitam.lagi menarik perhatiannya.Tanpa sedar bibirnya mengukir senyuman sinis.
"woii,alex tu fhone kau,"mario sambil menunjukkan kearah objek tersebut.
"hah, kau curi fhone aku"
"waklu, kau yang letak lain cari lain. Bodoh!!!"
"curi cakaplah curi!"
"aku tak curi la benggap"
"kau curi"
"bodoh,TAKKK!!!"
Evans meraup muka setelah perang antara dua jebon nie.akhirnya sesi kejar mengejar berlaku.
"AKU TAK CURI LAA!!!!!"
"KAU CURIII"
"BABIII, SINI KAUUUU!!!"
__________________________
Aku membuka anak mataku setelah tidurku yang diulit mimpi terjaga.Lahanat punya jam.
Dengan malas aku mengambil towel yang tersidai kemas lalu aku melangkah longlai menuju ke bilik mandi.
"EVRYAAA!!!wake up!!!!!"
"yes mom"ujarku lalu pili paip dibuka.
Selepas aku selesai membersihkan diri lalu aku menyarung pakaian ala kadar. Maklumlah kelas mula petang.aku menurun ke tingkat bawah.
"hah, turun pun ingatkan nak tidur sampai malam"perli LAURIEN MARIA ibu kepada evryana.
Aku hanya tersimpul senyum lalu melabuhkan punggung di sebelah abang ku.wajah papa aku teliti dan tersenyum apabila anak mata papaku bertatapan dengan ku.
"Evrya tak ada kelas ke?"tanya papa.
"ada but evening"balasku lalu tangan ku menyambar nasi goreng cina.fav oiiiii.....
"abang, petang nie free tak?"tanyaku sambil melihat abangku yang dari tadi asyik melekap dengan fhone. Apa yang ditengok pun tak tahu lah.
"i think so, why"
"adik nak keluar,teman adik pleasee"ujar ku sambil mengeselkan hujung lengan bajunya.susah nak pujuk pakcik nie adoihh.
"malas laah..."
YOU ARE READING
HEART KILLER
Romance"Aku benci dia!!! Dia pembunuh!!! Tapi... Aku sayang dia..."itulah yang dirasai oleh EVRYANA STEPHANIE.nama yang indah lagikan dengan rupa. gadis naif, nakal dan merupakan anak bongsu kepada jutawan EVRONS. "I can take care of her,"RYKARL QUE RAVE...