FHONE yang berdering minta diangkat.tapi percayalah bukan fhone aq...
Aku menghampiri telephone rykarl yang berdering itu.10 kali mungkin aku fikir nak angkat atau tak.
Belum sempat aku nak angkat,pintu bilik dibukak kasar membuatkan aku terperanjat.Nasib tak pengang lagi phone nie kalau tak arwah dah aku aku rasa...
"kau buat apa?"soalnya dengan nada sedikit kasar,lalu tanganya lincah mengambil iPhonenya diatas meja. Pintu bilik ditutup kasar mengejutkan aku yang dalam keadaan terpinga-pinga.
Aku melangkah turun dari tangga yang berpusing-pusing itu lalu membawa diri ke ruang tamu.Alat kawalan jauh dicapai lalu siaran ditekan.tiada saluran yang best pon!!!televisyen aku tutup semula sambil merebahkan badanku diatas sofa lembut itu.anak mata menatap ke arah kipas yang tidak berhenti pusing.
"hey, did your tired?"sapa seorang lelaki sambil merenungku.aku membetulkan kedudukan aku dan membiarkan nya berlabuh punggung disebelahku.
"hey!why look so sad?"soalnya lagi.aku memandang sepasang anak mata grey miliknya lalu mengukir senyuman kearahnya.
"what are you doing here?"tanya ku sambil memerhati dia membetulkan anak rambut bolonde nya yang terjuntai di dahi.Kacakkk siottt!!!!
"nothinggg!"balasnya sambil menekan channel televisyen.aku memerhati tindak tanduknya.abang atau adik ehh?
"i want ask you?"soalku sambil membetul posisi.dya menjogetkan kening sebelahnya sambil memandang pelik kearhku.
"you evans or ivans?sorry i didnt means to hurt your feel but iam still can known your evans or ivans!"ujarku.
Dya mengulung senyuman lalu memandang kearahku
"its easy girl want to know iam evans or ivans,just look my attitude.its true we're face like same but attitude not same.iam friendly nd of cuz hansome if my brother always cool and not handsome. Maybe lit a bit"ujar ivans dengan lagak hnsem.
Aku tergelak dengan telatahnya,ok aku bru tahu mana satu adik mana satu abang.maklumlah twin handsome tak boleh dipisahkan...
________________________
selepas habis kerja yang bertimbun di pejabat.Evans mencapai brecasenya lalu melangkah keluar dari pejabat.
Langkhnya terhenti setelah sebuah pucuk surat berwarna kuning air mendarat dihujung kakinya.evens mengambil surat tersebut.sapa pulak yang main surat layang nie??
'wait for death!'
-killerDevil-
Evens tersenyum sinis lalu melangkah kearah lift.pikir aku bebudak ke siall!! Setakat surat babi nie huh!anak menakan aku pun tak takut!!!.
Mata evans terus terbeliak apabila dihadapannya ada satu tulisan darah.
'i'ii watching you'
Kali ini mampu membuatkan tubuh evans meremang.dia memerhati sejenak di kiri dan kanan.namun sunyi! Siapa yang tulis semua nie?kalau surat tadi langsung dia tak goyah tapi kali ini tersekat sedikit air liur dikerekongnya.
Tanpa membuang masa evans melangkah laju ke tingkat bawah.memandangkan hari semakin gelap lebih baik di bersiap sedia...
Pintu kereta audi r9 dibukak lalu, belum sempat dia nak masuk evans terdengar suara bayi menangis.
"uwekkkkk!!!"
"uwekkkkk!!!"
Tangisan bayi bergema membuatkan tubuh evans terpaku.aduhhh anak sapa pulak nangis nie???
YOU ARE READING
HEART KILLER
Romance"Aku benci dia!!! Dia pembunuh!!! Tapi... Aku sayang dia..."itulah yang dirasai oleh EVRYANA STEPHANIE.nama yang indah lagikan dengan rupa. gadis naif, nakal dan merupakan anak bongsu kepada jutawan EVRONS. "I can take care of her,"RYKARL QUE RAVE...