CHAPTER 25

2.2K 80 9
                                    

DERUMAN kereta audi r8 mula kedengaran membuatkan aku yang lena terjaga.ngantuk masih menguasai aku namun aky gagahkan jugak untuk melihat pemilik kereta tersebut.

  
    "Awak dah pukul berapa nie,Kenapa balik lambat?"ujarku seraya membuka dedaun pintu,

    "you miss me,my pretty girl?"ujar hendry sambil mengusap dagu milik evrya.

 
Terus anak mata evrya terbukak luas...macam mana?

  "macam mana kau masukk?"soal ku takut but still boleh melawan. Dah laa gelap gelita hanya berteman kan cahaya bulan ja nie...DK yang lain tengah syok dibuai lena.

Hendry hanya tersenyum mendengar persoalanku,setapak demi setapak menghampiriku membuatkan aku berundur ke belakang.Ya allahh mana rykarl?

    "dont fear babe,iam always with you my babydoll"suara garau hendry mula menyapa lembut di cuping telinggaku.Dya menekapkan kedua belah tanganya di dinding seraya merapatkan wajahnya dengan ku.

    "youre mine!"satu perkataan yang membuatkan tubuhku terkaku. Tiba-tiba kepala ku jadi pusing dapat aku tangkap dya tersenyum sinis memandangku. Lama kelamaan mata ku semakin berat untuk Membuka.mana awak karl?

________________________

       "Aku dah check semua tempat tapi tak ada!"laung mario dari tingkat atas.

      "mana bini kau nie?"tanya alex sambil sebok bermain handfhone nya.

  "kalau aku tahu dia kat mana,aku tak susah kan korang la suruh cari.benggap!"

   "weyhh,aku dah on CCTV tapi yang pelik nya cctv tu tak tunjukan sebarang bukti"terang evans dengan tangan lincah bermain komputernya.

    "pelik,maybe KD wanna play's game with us?"sampuk ivans tetiba.

Semuaa memandang karl, tak mungkin!

Karl berdecit geram, rahangnya dikertap kuat.

    "malam nie kita turun!"ujar karl lalu berlarak ke tingkat atas.aku akn datang sayang!

                  Anak kepala aku bagaikan dihentak di atas batu yang besar tambahkan lagi terasa berat untuk aku membuka mata namun aku gagahkan jugak untuk berdiri.

Krekkk!!!!

    "hey,sweety!"tegur seorang lelaki sambil meletakkan sedulang air dan roti di atas meja. Aku hanya memerhatinya tanpa berganjak...

  "who are you?"

Lelaki itu hanya membuat muka kosong dengan beraninya dia menghampiri ku lalu wajahku ditenung dekat.

   "iam Derlen"ujar nya sambil mengukir senyuman sinis kearahku.

Fikiran ku melayang,Derlen!Derlen!saiyess aku pernah dengar nama nie tapi kat mana?ku tenung lagi muka kacak nya.yaaa!!!!aku tak ingat.

  
   "dont force yourself to remember who are me,sweetheart"balasnya seperti dapat tangkap apa yang ada dalam fikiran aku.

     "why you kidnap me?"

Derlen hanya melihatku dari atas hingga bawah.air liur ku ditelan pahit,bukan boleh bawak bincang dengan mamat hensem nie hensem tapi berbisa.ehhh sempat lagi eh?

    "iam not do that but iam take what mine!"kedengaran sinis tuturnya.lalu dia melangkah keluar namun langkahnya terbantut..

    "my husband can saved me and also you know you're in dangerous now!"bidas ku berani dan cukup yakin dya akan datang selamat kan aku.Tapi adakah benar??

   "Hahahahahahahha!!!!!"gelaknya sambil melangkah kearahku kembali.

  "what are you talking?my sweetheart,huh!i didnt scar"Balasnya sambil merapatkan jarak antara aku dengan dya. Ya dia mampu membuat aku terketar.

   "you made me horny now,baby"ujarnya tetiba dengan suara lain.terus aku memandangnya.ya allah selamat kan lah aku!!!!

Dya merentap kasar tudungku lalu terukai lah rambutku yang ikal mayang.

   "dont you!!!"jerit ku sambil meraung kuat setelah tubuhku didakap olehnya.

   "babe,i want it more.."suaranya mula menjadi lain.dia tengah horny,

   "derlen,stop it!!!!"jerit ku lagi,air mata kian berembes keluar.aku takut teramat takut!!!tolonglahhh selamat kan aku.

    "esqore la iptila zhenta al quero it yet,Derlen(jangan lupa pada janji kita,darlen)"Sampuk satu suara yang mempu menghentikan derlen.aku bersyukur!

   "Fuck!"

Derlen melangkah kearah lelaki itu yang hanya berlagak biasa walaupun raut wajah derlen tengang.

     "fine,but she is mine!"ujarnya perlahan lalu menepuk lembut di bahu milil lelaki itu dan berlalu pergi.

     "why you bring me at here?"soal ku geramm namun hanya mendapat sialan darinya.

     "iam sorry dont worry he cant touching you again,iam swear"sumpahnya namun aku hanya membiar kosong.entah la kenapa aku rasa benci sangat dengan dia.

     "lepaskan aku!aku nak balik"

    "sorry i can't"

      "ohh Fuckk! Then why is me?please i never dont know who and what you bring me to here!nd for your information YOUR WILL DIE"ujar ku dengab nada cukup sinis. Ya aku sudah makan dengan jantan nie, aku pun tak faham sejak first kitaorang jumpa dia selalu ekori aku.apa salah aku?

Hendry hanya gelak dengan percakapan aku. Aku sendiri pun tak tahu apa yang lawaknya!

  
   "ohh seresly i will die?confidentnyee!!!"ajuknya sambil sisa baki ketawa. Aku mengertap gigi. Ada kang kena tembak jugak!

Hendry melangkah setapak kearah ku lalu membongkok sedikit sambil mendekatkan mukanya dgn muka ku sehinggakan aku dapat dengar deru nafasnya.

   "you know when you mad you look so cute,awww!"ujarnya sambil mengusap lembut di pipi mulus ku.Aku takut.

Makin lama sentuhannya mendarat di bibir mungilku.dia bagaikan dirasuk dia.dia mendekatkan bibirnya di bibirku namun aku lebih pantas memalingkan muka kearah lain.

   "Fine"balasnya lalu beredar sambil kedua belah tangan dimasukkan kedalam poket jeans nya

    "ak...aku nna....k balik nak jum..jumpa ssua...suami a...ku!"tuturku tersekat sekat bersama tangisan.aku dah tak ada kudrat setelah kedua tangan dan kaki ku diikat.langkah hendry terhenti lalu dia memusiangkan 360 darjah menghadapku.

     "want to see your husband?nope"balasnya lalu menepis sisa baki air mata ku.

    "please!!!i readly need him"rayu ku lagi.

Hendry hanya tersenyum sinis...

   "then you think he need you?"balasnya lagi.namun kali ini mampu membuatkan aku terdiam.dia perlukan aku ke?

   "see my babygirl,if you important for him?he can save you AND ofcuz he is here right!but now look nothing....is means nothing!"balasnya dicuping telinggaku.lagi sekali air mata ku jatuh bercucuran dihadapan lelaki yang aku tak tahu asal usulnya.

Kalau aku betul-betul penting baginya sudah tentu dia akan selamatkan aku.jika betul dia anggap aku sebagai seorang isterinya,dia akan ada disini.

   "iam here,chere epouse!"Ujar seorang lelaki di hadapan pintu bersama senyuman tidak lekang dibibirnya dan kedua belah tangannya dimasukkan kedalam poket.

Aku dan hendry memandang tuan punya suara itu.




    "Awakkk!!!!!"jeritku teruja...




















Lated updated...

















❤TBC ❤

HEART KILLERWhere stories live. Discover now