CHAPTER 30

1.9K 60 4
                                    

  Alice menendang pintu yang karat itu sehinggakan tercabut.air mata tidak berhenti mengalir.kenapa semua terjadi.

    "boss are you ok?"soal anak buahnya dengan perasaan gerun.

    "just leave me alone,i hate himm so bad!!!why i still loving him,iam still missed him and i readly wanna be a one of him life.but why must she!!!!why"teriak alice persis orang gila tak cukup dengan itu meja kayu yang terletak elok di hadapannya ditembak sehingga berlubang olehnya.menangis,meraung,tergelak,semua dia buat untuk puaskan hatinya tapi sayang luka tetap luka.

   "you want i kill him?"tanya anak buahnya lagi.

  Kini alice berhenti menangis lalu tersenyum sinis.

   "i want you find she for me!"jawab alice bersama senyuman sinis..

     Letih sangat hari ini,nak kata aku cuci satu rumah tidak tapi entah lah kepala aku asyikk pening lepastu terasa mual mual.

    "blueww!!!"laju saja kaki aku melangkah ke singki.lagi sekali aku muntah tpi tidak keluar makanan yang isi cuma hanya air liur saja.

   Aku mengelap air mataku lalu cuba memejamkan anak mata.pening kepala...

    "tak kan aku...."satu persoalan yang tertiba muncul dikotak fikiran ku lalu dengan pantas aku berlari anak menuju ke bilik.

    Betul ke?apa yang aku buat nie.sejenak aku memikir sambil memandang jendela di atas tandas.ye la tak lan nak guna pintu depan dah ada anak buah karl kan...

   Ya, akhirnyaa takdir memihak kepadaku,lalu aq melangkah keluar dari kawasan itu untuk menyeberang jalan besar.

_______________________

      Raykarl cuba sedaya upaya untuk menyiapkan tugasannya dengan cepat.alasannya mahu jumpa isteri terchenta alamaklumlah hati mula bahagia...

    "woii!!!kau nakkk awal kenapa?"tanya alex dengan lagaknya dya menyilang kedua belah belah kaki di atas meja karl.

     "turun kan kaki kau la..."ujar karl dah cukup masak dah dengan perangai babi nie.

     "aku pelik lah!macam mna alice boleh muncul balik?"termati langkah karl ingin menyiapkan tugasannya.

   Alex hanya tersenyum melihat muka karl yang merah.saja nak naikkan darah orang.

   "ntah!"

   "kau betul tak nak kat dya balik? Kalau kau tknak aku nak! Masih segar lagi tuu"balas alex sambil tersenyum sinis.

   "hahahahah bodohh!ambek laa sikit aku x hinggin"balas karl lalu mencapai briefcasenya sambil melangkah keluar.

   "nakkk ikuttt!!!"teriak alex persis kanak kanak.

    "wakluu!!!"

   

   AKU melangkah menuju ke dalam bilik Dr.Raihan.dedaun pintu di tolak sambil mengukirkan senyuman manis kepada gadis yang agak berusia dalam lingkungan 30-an.

   "have a sit,miss evrya"ujarnya ramah lalu mencari sebuah fail.aku hanya turuti.

    "nurse,what strong with me?or my stomach?"balas ku ingin mendapat kpastian.Dr.raihan hanya tersenyum sambil memandang fail tersebut.

   "congratulations,you pregnant!"balasnya sambil menghulurkan sebuah kertas berwarna hitam putih.

   Aku terkaku, apa nie? Aku. Aku mengandung!Tapi anak sapa?otak aku berpusing huluranya disambut.

HEART KILLERWhere stories live. Discover now