Kepala ku berpinar pinar.aq membuka anak mataku.Takkan aku kena culik lgi.atau selamanie aku mimpi.ehh takk pakaian aku still sama tpi sapa pulak yang culik aq. Author nie x ada ending lain ke asyik aku kena culik je 😂
Pintu dikuak dari luar.jangan derlen sudah!tapi derlen dah mati ann?
"hey girl, so how feeling better?"suara alice kedengaran di sebalik pintu.terbeliak anak mataku apabila gadis dihadapan aku ialah alice!
"what are you doing witg me,alice and...what happend to you?"tanyaku dengan perasaan yang masih terkejut.alice hanya mempamerkan muka tiada perasaan.
"what happend to me?just nothing!!"ujarnya sambil memandang tepat kearah ku.
Langsung aku tak percaya,gadis yang murah senyuman,manis,selalu ketawa kini dihadapanku lain berubah sangat.
"i know you still shocked with my suprise but how month you pregnant?" Tanya alice sambil mengusap perut ku yang masih kempis.
"i cant believed alice you different!alice that i know she is friendly always smile and laughting!but....-"ayat ku dipotong.
"but in infront you?alice different always swag verry savage and also smirk true is it?"soalnya sambil mencerlung keanak mataku.
"well, people will change evrya and iam a stay with alice like you know always crazy,smile,laughting like you say.but its so hurt want to be not my self becuz this is real myself.and iam right evrya"balasnya cukup membuat aku terdiam.
Aku masih kaku apa yang dikata oleh evrya.Ya,langsung aku tidak percaya!kenapa dia berubah terlalu drastik adakah sebab kematian derlen atau sebab rykarl?"kenapa dya culik aku?.ahhh runsing aku memikirnya!
"i have a work so i need to leave you alone but dont worry i will give you my bodyguard to take care of you.so dont you dare to try run or i will shoot you with your first baby!"balasnya sambil ketawa diikut oleh anak buahnya lalu melangkah keluar dari bilik usang itu. Aku yang terkejut lagi terkejut.Alice mafia ke?
___________________
Mario bergegas menurun anak tangga sambil memengang sepucuk surat.aku dah cakap mario bodoh lift ada nak guna tangga.kang banggang.
Pintu kereta lamborgini Aventador dibukak laju saja dya memasuk kedalam perut kereta itu sambil menekan pedal minyak lalu membolos laju keluar dari RAVELTTO HOLDING'S.
Bunyi deruman kereta mula mengaum di kawasan rumah raveltto.Ahli yang lain semua teekejut dengan bunyi kereta tersebut. Dengan selambanya mario keluar dari keretanya yang parking ikut suka mak bapak dia ja.garaj ada x nak parking kat dalam.
Mario berjalan kearah bilik VVIP yang dikawal rapi oleh anak buah rykarl.dedauj pintu dibukak!jelas kelihatan Dk berada disitu.
Mario melihat Pn.Alicia masih ingat ibu kepada karl! Korang jangan tanya aku apasal nama nak sama dengan alice.aku sendiri pun x tahu. Back to story... Mayat Pn alicia yang kelihatan lemah dsn pucat hanya terkujur diatas katil bersama darah di perutnya.
Karl hanya melihat dan membisu.air matanya tidak berhenti bertakung air mata tapi tidak menitis.sayu dia melihat ibunya yang terbaring lemah.dalam beberapa minit dia mendapatkan panggilan dari seorang anak buahnya yang ibunya telah dibunuh itu yang dia memecut laju ke rumah agam milik raveltto.
"MACAM MANA KORANG BUAT KERJA!!!TAK KAN KORANG TAK TAHU SAPA DALANG SEMUA NIE HAH!!!BUAT KERJA MACAM BABI!!!AKU NAK KORANG CARI SAMPAI DAPAT ANJING MANA BUNUH MAMA AKU!!!!ATAU TAK KEPALA KORANG AKU TEMBUS!!!!"tempiak alex dengan kasar,nafas naik turun menahan marah laju saja anak buahnya memecut lari untuk mencari anjing tersebut. Ahli dk yang lain hanya berdiam tak mampu nak masuk campur silap hari bulan kepala tembus...
"weyhhh..."sampuk mario.
"kalau kau nak buat lawak babi lebih baik kau blah!!!"ujar alex. Ivans mengurut belakang alex tanda sabar...
"tak dengar la sini dulu!!"balas mario lagi.
"kau nak cakap apa babi weyyhh!!!"
"pukimak laa..."carut mario.ahlu dk terbuntang anak mata melihat mario termasuk sekali dengan karl.pukimak dia main...
Pakkk!!!!
"bodoh!!!sakit la kau tampar kepala aq pehall??"marah mario kepada evans.
"kau tau takk mak aku ada kat depan nie boleh pulak kau main puki asal??kau nak tengokk sangat ke hah! Mehh tengok yang aku punya!"alex sambil mengejar mario.
Karl menepuk didahi.benggap memang babi!!!
"KORANG JANGANG MAIN MAIN BOLEH TAK!!!"tempiak karl yang tengah sabar.
"Kau nak cakap apa tadi?mario"ujar karl.terbuntang anak matanya melihat kepala mario dikapit oleh kedua kaki alex.
"lepaslahh babi!!!"balas mario sambil menolah alex jatuh!
"kau tolak aku syiall!"berang alex ingin melangkah kearah mario namun sempat ditahan oleh evans dan ivans.
Raykarl meraup mukanya sambil melabuhkan punggung di di atas katil.air matanya mula menitis tanpa sedar."kenapa kau buat aku macam nie ehh?"sambil mengepal penumbuk.
Flashback...
Mario mendekatiku yang mana yg lain tengah bersuka ria.sepucuk surat dihulur lalu aku menyambarnya.
.mydear...
~i know when you read this note mybe your beloved mom passed away...i miss you so much lover...
Rykarl membaca dengan teliti bait bait ayat itu sambil cuba mengamati lukisan bunga ros yang terdapat di kertas itu.
"mana kau dapat?"rykarl. Surat itu telah bertukar tangn oleh alex..
"kat office kau!"
Endflashback...
"Alice"nama itu muncul di bibir rykarl. Dan dia cuba mengingat sesuatu.Bibirnya tersungging sinis.kau cari aku! Kau silap alice.
Sorry part nie sikit... Btw mna yg tgur sis,i want to say thnks...sorry fhone buat jammed so type pun tunggang tebalik 😂
❤TBC ❤
YOU ARE READING
HEART KILLER
Romance"Aku benci dia!!! Dia pembunuh!!! Tapi... Aku sayang dia..."itulah yang dirasai oleh EVRYANA STEPHANIE.nama yang indah lagikan dengan rupa. gadis naif, nakal dan merupakan anak bongsu kepada jutawan EVRONS. "I can take care of her,"RYKARL QUE RAVE...