》5《

1K 105 7
                                    

Pov.Jungkook
Mă pregătesc sa ies în seara asta cu prietenii mei: Jin, Namjoon, Yoongi și Hoseok.
Peste câteva minute decid cu ce sa mă îmbrac apoi ies din casa nu înainte sa o încui și pornesc la drum spre parc unde cei patru mă așteaptă.

Intru în parc și îi caut atent cu privirea și îi zăresc apoi ma indrept grăbit spre ei.

-Buna! Jungkook
-Salut! Hosoek
-Ce vom face în seara asta? Yoongi
-Trebuie sa mai așteptăm un prieten care vine cu un alt prieten de-al lui. Jin

Pov.Jimin

Mă îmbrac apoi mă duc în camera lui Taehyung care se uita în oglinda și își aranja parul.
-Ești gata? Taehyung.
-Normal! Haide! Jimin

Am plecat amândoi de acasă si il urmăream pe Taehyung pentru ca el știa unde ne vom întâlnii cu prietenii lui, oamenii.

După ceva timp de mers ajungem în parcul din centrul orașului. Îl văd pe Taehyung cum se îndreaptă spre un grup de oameni iar atunci îmi dau seama ca ei sunt prietenii lui și viitorii mei prieteni.

Cu cât ma apropiam de ei, unu' mi se părut cunoscut însă era destul de întuneric ca sa pot sa îl văd mai bine.
Ajungem în fata lor iar Taehyung mă prezintă  apoi ei fac același lucru însă doar unu' mă privește ciudat.

-Jungkook? Taehyung

Pov. Jungkook

Rămân blocat când văd cine era în fata mea. Taehyung și Jimin? De ce ei? Ce cauta ei aici? Ce vor ? De ce Jimin se uita insistent la mine?
Sunt trezit la realitate din cauza lui Taehyung care îmi flutura mana în fata iar eu o îndepărtez.

-Sunt bine! Jungkook
-Bun dacă tot am făcut cunoștință zic sa mergem undeva și sa petrecem seara asta așa cum e și normal când iti faci prieteni noi. Taehyung

Nu cred ca e o idee buna ca am ieșit în seara asta mai ales ca el e aici și poate sa îmi facă orice.

ᴏᴄᴜʟᴜs  1 & 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum