》12《

825 93 2
                                    

Pov.Autor

Jungkook închide ușa camerei lui și își lipește spatele de ea lasandu-se în jos.
Mici lacrimi s-au format în coltul ochilor dandu-le drumul.
Jungkook nu credea ca viața lui putea sa se schimbe atât de repede din cauza lui Jimin și din cauza unei provocări.

Își aduce încet aminte de provocarea primită, de Jimin când era pe urmele lui, de sărutul cu el , sărut din cauza unei provocări și de ziua asta.

De ziua când l-a văzut gol în fata lui  el  facandu-se  roșu la fata. Își aduce aminte de sărutul pe care l-a avut acum câteva minute cu Jimin și mai ales când voia sa îi dea o palma dar Jimin a fost mai rapid decât el apoi de spusele lui care răsunau în minte.

,,-Sa nu mai ridici niciodată mana la mine pentru ca o sa fie rău de funduletul tău. "

Aceste cuvinte erau o amenințare pentru Jungkook și el detesta amenințările.

Se ridica de jos și își șterge lacrimile apoi se duce la baie, începând sa își analizele fata.
Ochii îi erau roșii așa ca deschide robinetul și lasa mâinile în jos pentru a cuprinde apa rece care făcu contact cu fata lui.
Se duce înapoi la el în camera care mai nou era și camera lui Jimin.
Se pune pe pat uitandu-se la tavan. Nu voia sa se duca așa jos unde erau și ceilalți.

Peste câteva minute decide sa coboare și el , din cauza galagiei.
Coboară ușor scările unde îi vede pe ceilalți stand de vorba și râzând.
Hosoek, Yoongi, Jin, Namjoon Taehyung și Jimin râdeau și povesteau lucruri.

Jungkook venii și el iar Jimin îi făcu loc lângă el.
Acesta se uita în ochii lui Jimin care îi făcu semn sa stea.
Jeon se  pune lângă Jimin și îi asculta pe ceilalți însă nu putu sa fie atent la ce spuneau ei.

Mintea lui Jungkook era la sărutul dintre Jimin și el.
Jimin simte ca Jungkook nu mai era cu ei și îi flutura mana prin fața ochilor.

-Ce-i? Jungkook
-Jungkook nu mai erau cu noi și am crezut ca ai pățit ceva. Jimin
-Sunt bine. Jungkook încearcă sa schițeze un zâmbet.

ᴏᴄᴜʟᴜs  1 & 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum