Pov.Jimin
Îmi pun ochelarii de soare și sunt atent la drum dar din când în când mai arunc un ochi la Jungkook.
Taehyung era în spate și deja adormit.
Jungkook se uite pe geam și probabil se gândește la ceva.
Zic sa îmi iau rolul de viitor iubit în serios și îmi așez mana pe coapsa lui.-Ce crezi ca faci? Jungkook
-Îmi relaxez mana pe piciorul tău. Nu am voie? Spun și încep sa îi mângâi coapsa încet, din când în când fiind aproape de membrul lui.Acesta nu mai zice nimic și revine înapoi la priveliștea sa. Zâmbesc incet ca sa nu isi dea seama de asta și sunt atent la drum.
Peste câteva minute ajungem și parchez mașina lângă mașina lui Namjoon apoi eu și cu Jungkook coboram.
Pov.Autor
După ce au ajuns la destinație, Jimin îl scoala pe Taehyung care dormea tun.
Au intrat toți trei în cinema unde ceilalți îi așteptau.
Jungkook o lua înainte cu Hosoek și Yoongi iar ceilalți erau în spatele lor.
Jimin nu își lua ochii nicio secunda de pe corpul lui Jeon care cerea atingeri multe din partea lui Park.
Acesta își mișca corpul în timp ce mergea ceea ce ,,prietenul" lui Jimin se scula încet.Jimin se baga în fata pana ajunge la Jungkook unde îl ia de mana și îl trage după el pana în sala.
Jimin se pune lângă Jungkook și își așează iar mana pe piciorul lui.Jungkook se încordează însă încearcă sa nu îi dea importanta lui Jimin.
Filmul abia a început însă Jimin mai mult se uita la Jungkook care era absorbit de film.
Acesta idee a fost mai mult a lui Jimin și se bucura enorm ca a putut sa îl aducă pe Jungkook la cinema.După ce s-a terminat filmul Jimin îl ia pe Jungkook de braț și ies împreună din cinema apoi se apleacă spre Jungkook soptindu-i:
-De ce mă provoci Jungkook cu îmbrăcămintea asta a ta? Prietenul meu s-a cam întărit și as vrea sa mă ajuți. Jimin
Jungkook îl împinge ușor pe Jimin și se uita urat la el.
-Sa iti rezolvi singur problema. Jungkook
Jungkook își ia la revedere de la ceilalți și se urca de data asta pe bancheta din spate.Jimin și Taehyung au urcat și ei în mașina, Jimin scăpând un mârâit când îl vede pe Jungkook întins pe bancheta din spate.
Jungkook se întinde pe canapea și încearcă sa adoarmă dar nu își da seama ca in tot acest timp,Jimin era cu ochii pe el, umezindu-si buzele.