》18《

812 83 6
                                    

Pov.Autor
Jungkook dormea liniștit pe bancheta din spate.
Jimin nu voia sa îl trezească dar poziția în care acesta dormea îi cam provoca gândurile interzise ale lui Jimin.
-Jungkook, trezirea! Jimin
Jungkook deschide ochii și se uita la Jimin care avea un zâmbet cald pe fata.
Jungkook mormăie ceva și se ridica de pe bancheta apoi se duce spre ușă unde descuie ușa.
Toți trei au intrat în casa,Jungkook fugind repede pe canapea unde se întinde somnoros.
Taehyung se duce la bucătărie si își baga nasul prin frigider iar Jimin se apropie de Jungkook.
Acesta se pune peste Jungkook și îl privește.

-Jos!  Jungkook
-Stau bine și așa, crede-ma! Jimin
-Când o sa plecați?   Jungkook
-Mâine. De ce? Chiar nu iti  place compania mea, Jungkook? 
-Doar am întrebat. Te rog sa te dai jos. Poate vine Taehyung. Jungkook
Jimin se da jos de pe Jungkook iar acesta îi face loc pe canapea, punandu-si capul pe umărul lui Jeon.

Jungkook se uita în telefon și vorbea cu ceilalți prin mesaje iar Jimin se uita în telefonul lui Jungkook, așa cum obișnuia sa facă.
Jeon putea sa se enerveze însă nu îl deranja ca Jimin se uita la el în telefon și mai ales la el în mesaje, acest lucru facandu-l puțin confuz.

-Jungkook, iti iubesc frigiderul. Spune Taehyung care  avea mâinile ocupate cu dulciuri.
-Și el te iubește pe tine. Rade Jungkook de Taehyung .

Jimin adormii pe umărul lui Jungkook facandu-se mai confortabil lângă el.
Jungkook se simțea ciudat în preajma lui Jimin și mai ales în poziția în care statea el acum.

Taehyung și Jungkook au hotărât din priviri sa îl ia pe Jimin și sa îl duca în camera . Zis și făcut.
După ce amândoi l-au dus pe Jimin în camera lui Jungkook aceștia au hotărât sa se uite la un film împreună cu ceilalți.

Peste ceva timp cei patru au sosit cu mâncare și s-au pus la film iar în acest timp Jimin era și el treaz din cauza lui Jungkook care a făcut o mica boacana.

ᴏᴄᴜʟᴜs  1 & 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum