》10《

849 98 5
                                    

Pov.Autor

Jungkook se foieste în semn de trezire și deschide în cele din urma ochii clipind des , imaginea din fata lui facandu-se clara.
Se uita în dreapta lui însă Jimin nu era acolo, acesta suflând ușurat.
Se ridica din pat repede însă amețeala îl cuprinde și se tine de perete iar ușor, ușor iese din camera ducandu-se la baie.

Deschide incet ușa baii crezând ca nu e nimeni dar un sunet il facu pe acesta sa se opreasca in dreptul usii.Jimin era în baie.
Norocul lui Jungkook a fost ca perdeaua era trasa și acesta iesii val-vârtej din baie, fiind roșu la fata.
Jeon se duse în bucătărie unde ia un pahar cu apa rece și începe sa bea dar se îneacă,cu apa ,când simte doua brațe puternice în jurul lui.

-Ce c-crezi ca f-faci? Jungkook
-Nu iti fac nimic, momentan! Doar aveam nevoie sa strâng pe cineva în brate. Jimin
-Acum poți sa îmi dai drumul. Jungkook
-Neah... Stau bine și așa, sa nu-ti faci griji. Jimin îl trage mai aproape de el, Jungkook fiind lipit de pieptul lui Jimin care  era gol.
Jungkook reușește sa se uite la Jimin și îl studiază, văzând ca are în jurul taliei un prosop.
Jungkook înghiții in sec și reușește sa spuna:
-Du-te sa te îmbraci!
-O sa duc dar te iau cu mine ca nu știu ce haine sa port. Jimin
Jungkook oftează şi nu spune nimic, luand-o înainte.

Când au intrat  în camera, Jungkook se îndreaptă spre dulap cautandu-i niște haine lui Jimin, care îl studia de la spate pe Jeon.
După ce găsii hainele potrivite acesta le puse pe pat.

-Poți sa alegi dintre astea. Jungkook
Jungkook vru sa iasă afară din camera însă Jimin îl prinse de mana și îl trage înspre el.

-Nu vrei sa ajuți? Jimin făcu o fata de cățeluș.

Jungkook ofta și ia în mana hainele apoi le pune în fața lui Jimin.

-Alege . Jungkook

Jimin îl studiază puțin pe Jungkook la îmbrăcăminte și vede câteva haine care sunt aproape la fel ca ale lui și pune degetul pe ele apoi le ia.

Jungkook se îndreaptă spre ușă dar Jimin o închide,fără mâini, în urma ei lăsând un sunet nu tocmai plăcut.
Acesta tresare și se uita la Jimin cu teama în ochi dar și în corp.

-Trebuie sa ajuți sa îmbrac! Jimin

ᴏᴄᴜʟᴜs  1 & 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum