》6《

952 103 1
                                    

Pov.Jimin
Mă uit atent la Jungkook și îl văd deja roșu la fata.
Toți ne îndreptam spre un club din apropiere. Îl văd pe Jungkook ca rămâne în urma și parcă voia sa plece sa nu am sa îl las sa acționeze și îl aștept.
Mă uit la el și îl văd nesigur și îi simt teama ca a pus stăpânire pe corpul lui.

Îi pun mana după gat și îl trag mai aproape de mine el încercând sa scape din strânsoare însă nu îi merge.

-Lasa-ma... Jungkook
-De ce? Ai uitat ce ai făcut? Apropo îmi place cum te-ai îmbrăcat in seara asta. Jimin

Jungkook pufnii la ce am zis și o ia înainte eu fiind chiar în spatele lui.
Ii analizam fiecare miscare pe care o facea si pot sa zic ca avea un corp de invidiat insa nu pentru mult timp.
Imi ling buzele cand soldurile fac o miscare, parcă furata dintr-un dans si ii dau o palma peste fund, primind din partea lui o privire urata.

-De ce ai făcut asta? Jungkook
-Fac ce vreau cu cine vreau. Jimin

Pov.Autor

Toți șapte au ajuns în club și și-au ocupat o masa doar pentru ei. Jungkook nu voia sa bea în seara asta iar cu Jimin care statea în dreapta lui, nu putea sa facă nimic. Se simțea incomod în preajma lui și toate astea de suferit din cauza unei provocări pe care a acceptat-o.
După ce au comandat băuturile, au inceput renumitul joc 'Adevăr si provocare' în care era nevoit sa joace și Jungkook.

-Jungkook te provoc sa îl sa săruți scurt, pe buze,pe cel care se afla in dreapta ta adică, pe Jimin.

Jungkook înghiții în sec și se uita spre Jimin care rânjea. A mai avut săruturi dar cu Jimin era altceva,după tot ce i-a făcut.

-Nu. Jungkook
-E doar un pupic. Haide Jungkook. Jin

Acesta îi arunca o privire urâtă lui Jin apoi își îndreaptă atenția spre Jimin .
Jungkook se apropie de Park dar acesta i-a lua-o înainte, sarutandu-l scurt și apăsat. Jeon rămâne mut și se scuza, îndreptându-se spre baie.
Jimin era deja în spatele lui la un metru distanta.
Jungkook intra într-o cabina și începu sa vomite din cauza băuturii și probabil sărutului, care i-a provocat ceva ciudat pe moment.

ᴏᴄᴜʟᴜs  1 & 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum