Pov.Autor
Jungkook deschide ochii incet si vede ca Jimin nu se afla langa el.
Se scoala usor din pat si se duce la baie.
Da drumul la dus iar picaturile de apa calde faceau contact cu trupul cald al lui Jungkook.
Micile picaturi calde de apa au dat năvală pe pielea alba si perfecta a lui Jeon.
Acesta lua gelul de dus in mana, cu aroma de vanilie si incepe sa se maseze usor prin fiecare parte a corpului apoi lasa picaturile sa-si faca treaba.
Isi lasa capul pe spate si turna sampon in mana apoi incepe sa isi maseze toata zona capului.Dupa ce termina cu dusul isi puse un prosop in zona taliei luandu-si periuta in mana.
Dupa ce termina si cu aceasta se uita atent la reflexia claviculei in oglinda. Era intr-o stare foarte buna.
Se intoarce cu fata spre usa băii, de ea fiind lipita o onglinda destul de mare in care putea sa i se vada tot corpul.
Claviculele erau prea proeminente iar talia era subtire si perfecta ca a unei femei.
Stia acum de ce Jimin il dorea atat de mult insa nu. Nu putea sa isi dea virginitatea pentru un baiat pe care il cunostea de cateva zile.Deschide incet usa baii si se indrepta spre dulap de unde isi alege o pereche de pantalonii negri, mulați un tricou simplu, negru si niste boxeri daca avea deosebita neplacere sa se intalneasca cu Jimin.
Dupa ce se imbraca lua niste bani si telefonul de pe birou insa o bucata mica de hartie ii atrase atentia.Acesta o lua delicat in mana si o citit apoi un zambet slab ii apare pe buze.
Jimin si Taehyung nu vor mai sta in casa cu el insa se astepta din moment in moment sa fie vizitat de Jimin.
Iesii din casa nu inainte sa o incuie si pornii, cu masina lui, spre cel mai apropiat market.-Jimin crezi ca e bine? Taehyung
-Da, Taehyung ! Du-te dupa el! JiminTaehyung era in spatele lui Jungkook. Trebuia sa ii faca ce a spus Jimin daca nu, Jungkook avea de suferit.
Jeon parcă masina, coborând din ea.
Se indrepta spre magazin insa Taehyung fu mai rapid decat acesta si ii pune o mana in jurul pieptului iar cealalta mana in jurul taliei si il trase pe acesta in spatele magazinului.
Jungkook incerca sa scape sau sa tipe dar o mana ii acoperea gura.-Potoleste-te. soaptele lui Taehyung ii lovii gatul lui Jungkook care tremura putin din cauza lui.