Pov.Autor
Jungkook sta în pat și se uita atent pe telefon. Era plictisit și sincer sa fie îi așteptau pe Jimin și Taehyung dar aceștia nu mai apăreau.
Peste câteva minute în care Jungkook îl suna pe Jimin acesta se făcu văzut.Park intra pe ușa dormitorului iar Jungkook scăpa un țipat printre buze apoi fuge repede la Jimin.
-Ce ai pățit? Cum ai ajuns așa? Jungkook își așează mâinile calde pe obrajii lui Jimin.
Acesta se uita atent în ochii lui Jungkook care emanau durere.-Du-te-n pat. Jungkook
-Nu. Sunt bine. Jimin
-Jimin! s-a răstit Jungkook.
Park oftează şi se pune pe pat apoi îl vede pe Jungkook ca dispare.
Jeon se întoarce cu o trusa de prim ajutor, apoi se pune pe pat, lângă Jimin.Park nu avea multe răni pe corp.
Jungkook începe sa îi trateze rănile care nu păreau adânci.
Se uita la buza lui Jimin care încă sângera.
Ia vata tamponata în spirt apoi o aplica în zona afectata.-Au...! Jimin
-Scuze. JungkookJimin în tot acest timp a găsit ceva de făcut. S-a uitat la Jungkook care l-a hipnotizat în acel moment și isi dorea sa o facă dar nu fără acordul lui.
Era excitat din cauza lui Jungkook și voia sa ascundă asta de Jeon altfel era de rău.-Am terminat. Jungkook pune cutia înapoi de unde a luat-o apoi revine la Taehyung în camera.
Se așează lângă el.
-Ascult. JungkookJimin se uita fix în ochii lui Jungkook apoi îi scapa un oftat printre buze.
-Unu' dintre vârcolaci voia sa te facă al lui. Sa te facă un sclav al sexului. M-am enervat pentru ca a zis asta și am început sa îl împing apoi el la fel. Ne-am luat la bătaie și pot sa zic ca eu și Taehyung am ieșit învingători. Cei trei vârcolaci sunt morți și zac în bălți de sânge. Nu am suportat sa zică ceva de tine. Nu am suportat când a zis ca ești prost și nu ești decât un sclav al sexului. Dacă el câștiga asta voia de la tine. S-o faca cu tine și sa te lase cu puii.Jungkook rămâne mut și sta pe gânduri, examinandu-i fata sincera a lui Park.
Jungkook știa ca e o decizie grea însă:-Park Jimin. Jungkook
Jungkook își așează iar mâinile pe obrajii lui Jimin, acesta sarutandu-le delicat.Jungkook a înțeles că Jimin e un iubit perfect pe care toți și l-ar dorii însă Park era doar al lui.
-Am avut încredere în ochii ce mă urmăreau și fa-ma sa am încredere în continuare.
Ajuta-ma sa mă regăsesc în ei. Jungkook.Jimin zambeste când aude spusele lui Jungkook. Nu durează mult iar acesta își lipește buzele de ale lui Jeon care aveau gust de ciocolata.
Jimin musca cu pofta buzele lui Jungkook, acesta gemând scurt.
Park îi puse mâinile pe talie lasandu-se ușor peste Jungkook, fără ca sărutul sa fie întrerupt.AM PROMIS CA FAC ȘI SMUT!
AM PROMIS!!!-.-❤❤