》34《

1.1K 72 24
                                    

Pov.Jimin

Întrerup sărutul începând sa îi sarut gatul și maxilarul apoi îi las niște urme destul de frumoase pe gat.
Cobor cu săruturile în zona claviculei unde o musc începând sa o sug incet.
Îl aud cum geme și cum ,,încearcă" sa scape,acest lucru facandu-ma sa mă excit.

Simt deja pantalonii cum se strâng pe mine însă mă abțin.  Nu vreau sa fiu prea direct deși ar cam merita o micuța pedeapsa. A plecat singur în pădure fără sa anunțe.

Pov.Autor

Jimin se pune peste Jungkook, lingandu-i încet clavicula și strecurandu-si mâinile pe talie, apoi pe materialul blugilor unde ajunge direct la fund.
Își poziționează mâinile pe el și îl strânge usor, Jungkook gemând.

Jimin îi trage corpul mai aproape de al lui, frecându-si membru de al lui Jungkook.
Umflătura  îi făcea pantalonii sa îl strângă destul de tare.
Jimin îi scoate tricoul lui Jungkook și pantalonii.
Acesta rămâne gol în fata lui Jimin, începând sa se facă roșu în obraji.

Jeon își poziționa mâinile pe spatele lui Jimin iar în câteva secunde acesta rămâne și  el gol.

-Jungkook es-
-Taci!

Jimin  a înțeles mesajul și fără sa o mai lungească mult,ii tachina intrarea lui Jeon apoi intra încet în acesta, care strângea in pumni  cearceaful.
În seara aia, Jungkook își pierduse virginitatea pentru Park Jimin,pentru cel căruia i-a invadat spațiul personal, din cauza unei provocări.

După multe mișcări rapide din partea lui Jimin și sunetele excitate din partea lui Jungkook, acesta iesii fără sa ejaculeze în Jeon.
Park se uita atent la corpul micuțul zâmbind apoi îl pune pe burta, pozitionandu-se iar la intrarea lui.

Jungkook își închide ochii  și aștepta încă o data durerea care era a naibii de insuportabila.
Jimin aplica pedeapsa pentru Jungkook, intrând brutal în acesta și făcând mișcări la fel.
Jungkook gemea, scăpând mici lacrim  abținandu-se sa nu plângă. Își simțea  corpul murdar.

Jimin îl penetra adânc și fără sa îl anunțe își da drumul în acesta, lasandu-si capul pe spate.
Park își înfige mâinile în parul moale al lui Jeon, trecându-l ușor de el.
Jungkook tipa mai mult decât gemea.
Jimin ejacula destul de mult, în timp ce îi mușcând și lingand lobul urechii lui Jungkook, apoi a coborât cu mușcăturile pe spate.
După ce termina de ejaculat îi aplica o palma peste fund,apucandu-i fesele în mâini și prinse într-un masaj.
Park începe sa se împingă mai mult în Jungkook,unde ejacula pentru  ultima data, apoi iesii încet din el.

Jungkook geme și scapă o înjurătură apoi își închide ochii obosit, respirând greu.
Jimin se pune lângă el, luandu-l în brate apoi își trase o pătura peste ei.

Jungkook adormii  iar după cateva minute,în care Jimin îl privea, Jeon a devenit un varcolac așa cum era de așteptat.
Jimin îi plasează câteva săruturi pe umăr  apoi adoarme cu Jungkook în brate.

The end!❤

Deci vreau sa va mulțumesc pentru steluțe și ochișori.
Va iubesc pe toți❤
Mulțumesc din suflet.
Îi mulțumesc și ajutorului meu Blazy_bianca

Prima data am vrut sa va dau tag  la toți dar faza e ca sunteți mulți.
Eu va știu acum și sper sa va simțiți mai sus, în ceea ce am zis.
Cine vrea sa vorbească cu mine poate sa îmi dea mesaje în privat ca răspund.
Puteți sa mă întrebați aproape orice, fără ,,unde stai?" ,,când te ai născut?" ,,ce ești în real?"
Mă rog hai sa zic ca faza cu realul as putea sa zic și vârsta. Atât!

Deci va iubesc mult și va mulțumesc ca ați avut puțin timp și pentru aceasta carte.❤❤

Acum mai fac o mica reclama pentru cei care au drept ship Yoonmin.

Acum mai fac o mica reclama pentru cei care au drept ship Yoonmin

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
ᴏᴄᴜʟᴜs  1 & 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum