Pov.Autor
Jungkook nu mai avea pofta de mâncare deși mâncase cam mult dar încă avea pofta.
Bine zis mai avea pofta ca acum după ce aflase ca Jimin o sa stea lângă el nu mai părea o idee atât de buna sa îl știe aproape de el.-Mă scuzați! Jungkook se ridica de la masa și se duce spre camera lui, Jimin aflându-se în spatele lui.
Acesta urca scările și se duse direct în dormitorul lui unde se așează pe pat.
-De ce nu mi-ai zis? Jungkook
Jimin se așează pe vine în fata lui Jungkook punandu-si ambele mâini pe picioarele lui Jungkook începând sa îi mângâie coapsele.
-Am vrut sa aflii acum cu toți. Probabil nu vrei să stau aici însă eu vreau și ți-am zis ca pot sa fac orice. Jimin
Jungkook da din cap și își muta privirea spre ușă unde era Taehyung care se pune pe pat lângă cei doi.
-Jimin a vrut sa fie mai aproape de tine și nu am avut ce sa fac. Taehyung
-Taehyung nu mă ajuți deloc. Jimin
-Scuze doar ca ar trebuii sa știe și el!Taehyung se ridica de pe pat și pleacă din camera lasandu-i pe cei doi singuri.-Hai la masa Jungkook. Jimin se ridica și îl ia de mana pe Jungkook însă acesta își retrage mana.
-Vreau sa fiu puțin singur . Am sa vin și eu. Jungkook
-Jeon ai grija ce faci. Am sa mai vin pe aici fi sigur. JiminJungkook aproba și se duce pe balcon. Avea nevoie de aer.
Jimin se uita după el și iese din camera dar se întoarce de la jumătatea drumului vrând sa îi spună ceva lui Jungkook.
Jeon încearcă sa sa își revină dar se gândește la multe lucruri urate cu el și Jimin, inima batandu-i prea rapid.
Se tine de bara de protecție dar simtea cum ochii îi se închid iar acesta se lasă peste bara.