》31《

690 76 8
                                    

Pov.Jungkook

Jin și J-Hope îmi tratează rănile unele adânci. Mă doare. Tot ce pot sa simt acum este durere.
După ce au terminat cu mine sau mai precis corpul meu, m-au dus într-o camera de la etaj.

-Cum te mai simți?   Jin
-De ce ai plecat?  Namjoon
-Pădurea e periculoasa! Yoongi
-Nu mai ai voie sa pleci fără sa spui! J-Hope

Nu îi ascult și mă uit pierdut pe fereastra la norii ce se înmulțeau și veneau spre templu.
Mă gândesc la Jimin și la ce a spus el.

,,-El este al meu. Nu aveți dreptul sa puneți labele jegoase pe el.  

-Ați făcut sex? 

-Nu. Eu nu sunt profitor ca voi. Dacă făceam atunci Jungkook putea sa aibă singur grija de el. Devenea un varcolac, dar nu. Încă nu e momentul și nici întrebarea buna. "

Sex? Acest cuvânt îmi provoacă fiori pe șira spinării. Nu ar trebuii sa fiu așa dar când vine vorba de Jimin și sex într-o propoziție,  prefer sa mor.
Jimin încă e un tip dur însă nu pot sa neg ca mi-ar place. Taehyung îl văd mai mult ca pe un frate iar faza cu sărutul am s-o uit.  Se știe cine m-a sărutat prima data dintre cei doi și sincer sa fiu l-as alege pe Jimin.

Poate spun prostii însă îl plac? De ce intreb? Sigur ca îl plac însă nu pot. Îmi  e frica.
După ce fac sex mă transform în varcolac dar prefer sa am viața mea.
Cum a zis și Jimin.  Nu e momentul acum. Nu o sa vina niciodată momentul ăla.

Pun pariu ca acum Park și Kim și ceilalți trei vârcolaci rad de mine. Rad și spun ca sunt fricos ca un iepure . Au dreptate. Chiar sunt un fricos și nu mai vreau sa fiu așa.  Am vrut sa îi demonstrez lui Jimin ca pot sa am grija de mine dar tot ce am făcut pana acum a fost sa o dau în bara și sa mă pierd în pădure.

ᴏᴄᴜʟᴜs  1 & 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum