》11《

836 98 16
                                    

Pov.Autor
Jungkook înghite în sec.

-D-de ce? Nu poți s-singur? Jungkook
-Of haide Jungkook! Nu mușc. Jimin îl ia de mana și îl trage pe Jungkook aproape de el.

Jimin îi da pantalonii lui Jungkook iar acesta îi pregătește și îi pune pe pat.
Jimin își da prosopul jos și își ia boxerii arucand din când în când câte un ochi la Jungkook care era roșu la fata.

Jimin rânjii și isi ia pantalonii pe el.

-Unde e tricoul? Jimin
-Aici Jungkook îi flutura tricoul.

Jimin se gândește la o scuza buna. Nu voia sa se îmbrace singur cu tricoul deci avea deja un pretext.
-Au... Jimin
-Ce ai pățit? Jungkook
- doare mana. Te rog ajuta-ma sa îmbrac. Jimin
Jungkook ia tricoul și îl imbraca pe Jimin.
Tricoul coboară încet pe trupul lucrat al lui Jimin iar acesta zambeste pervers și îl trage mai aproape pe Jungkook de el, privindu-l în ochi.

-Nu știu ce ai in minte dar știi deja răspunsul meu. Jungkook
-Răspunsul este da? Jimin își linge buzele uitandu-se la ale lui Jungkook, vazandu-le roz și cărnoase.
Voia sa le guste și nu mai trase de timp, năpustindu-se peste buzele lui Jungkook.

Acesta rămâne mut și încearcă sa scape de sărut însă Jimin îl ia de talie și îl trage mai aproape de el mâinile lui fiind pe pieptul lui Jimin.

Jimin era nervos deoarece Jungkook nu răspunse la sărut și îl musca de buza de jos acesta deschizând gura.
Jimin nu vrea sa piardă nicio secunda și își baga limba în lăcașul lui Jungkook examinand fiecare particica a lui.

Jungkook era roșu la fata și se gândea la o modalitate de a scăpa de buzele lui Jimin.
După câteva minute Jimin se desprinse din sărut uitandu-se atent la Jungkook care încerca să respire.

Jungkook își revenii uitandu-se urat la Jimin apoi ridica palma la el vrând sa îl lovească dar Jimin fu mai rapid și îi prinde mana.

-Sa nu mai ridici niciodată mana la mine pentru ca o sa fie rău de funduletul tău. Jimin

Jimin iesii din camera, lasandu-l pe Jungkook singur.

ᴏᴄᴜʟᴜs  1 & 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum