》30《

694 73 1
                                    

Pov.Autor

Jimin se îndreaptă spre pierzanie.
Taehyung îl urmează însă este mai mult concentrat pe găsirea lui Jungkook.

-Jungkook... Ești prea fricos pentru noi.
-E-eu sunt om... Voi sunteți rai și urâți. Jungkook
-Și Jimin e urat.
-Ce legătură are el?   Jungkook
-Hai, tipa după ajutor.

Jungkook era pe jos, înconjurat de cei trei vârcolaci care acum câtva minute erau oameni.

Jimin vede în îndepărtare trei vârcolaci care erau în cerc. Îi face semn lui Taehyung sa  tacă și amândoi pornesc încet spre ei.
Apropiindu-se ușor, Jimin îl observa pe Jungkook care statea pe jos.

-Băieți! Jimin

Toți patru și-au întors privirile spre Jimin.
Acesta alerga la Jungkook, luandu-l strâns în brațe.
-Jungkook  șoptește Park  stai lângă mine de acum!

Park primește un răspuns pozitiv din partea Jungkook apoi îl ridica încet de jos.
Îl ia de mana, punandu-l în fata lui apoi își plasează mâinile pe talia lui Jeon, uitandu-se atent la cei trei vârcolaci.

-El este al meu. Nu aveți dreptul sa puneți labele jegoase pe el.   Spune Jimin mai mult țipând la cei din trei vârcolaci.

-Ați făcut sex? 

-Nu. Eu nu sunt profitor ca voi. Dacă făceam atunci Jungkook putea sa aibă singur grija de el. Devenea un varcolac, dar nu. Încă nu e momentul și nici întrebarea buna.  Jimin

Taehyung se face și el văzut, aflându-se lângă Jimin.

-Taehyung, ia-l pe Jungkook și îl duci la ceilalți. Jimin

Taehyung îl lua stil mireasa pe Jungkook care nu se mai putea tine pe picioare dar nici treaz.
Jimin scăpa un mârâit din cauza lui Taehyung când îl ia pe sus, pe Jungkook însă își continua atenția pe cei trei.

Taehyung fuge prin toată pădurea cu Jungkook în brate.
Când ajunge la templu, îl lasă pe Jungkook pe canapea alături de ceilalți care au început sa îi trateze rănile.

-Trebuie sa îl ajut pe Jimin. E în pericol. Aveți grija de Jungkook.  Taehyung

-Ce s-a întâmplat?   Jin
-Trei vârcolaci l-au atacat pe Jungkook. Și  cu acestea fiind zise, Taehyung se făcu nevăzut.
Alerga în pădure pana ce îl vede pe Jimin. Nu era departe de templu însă ceilalți nu erau în pericol acum.

ᴏᴄᴜʟᴜs  1 & 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum