Pov.Autor
Jungkook îl auzii pe Jimin și iese din templu.
Jimin se duce la el și îl ia în brate.
Jungkook nu reacționează însă se lasă moale în brațele lui Jimin.
Aceștia se desprind din îmbrățișare, Jungkook uitandu-se la ceilalți.-De ce ne-ati adus aici? Yoongi
-Nu suntem singurii vârcolaci din zona și au aflat de voi. Jimin
-Și vom sta aici? Hoseok
-Da câteva zile! JiminJungkook se îndepărtă încet de templu și o lua la fuga prin pădure. Nu voia sa stea acolo câteva zile.
Fugea ca la început dar în spatele lui nu era Jimin.
Acesta se uita amețit în toate părțile însă si-a dat seama ca s-a pierdut.Se pune pe jos, la umbra unui copac, tinandu-se strâns de scoarța lui.
Își închide ochii, încercând sa își păstreze calmul și frica.
E a doua greșeală pe care a facut-o și a promis sa nu mai facă.♧♧♧♧♧♧
-Jungkook! Jimin
-Jungkook! Taehyung
-Unde e Jungkook? Jin
-Era aici! Taehyung
Jimin se încrunta și fuge în pădure, strigându-l pe Jungkook.
Taehyung era în spatele lui Park care fugea ca nebunul prin toată pădurea.-Jungkook! Urla Jimin.
-Jungkook! Taehyung.Taehyung și Jimin continua căutarea lui Jungkook iar ceilalți încercau sa îl sune dar semnalul nu era de partea lor.
♧♧♧♧♧
-Ce avem noi aici?
-Poftim? JungkookJungkook își ridica privirea și se holba la cei trei vârcolaci din fata lui care s-au transformat în oameni.
-Cine sunteți? Ce vreți? Jungkook
-Noi punem întrebările aici!
Jungkook se ridica încet de pe pământul rece acoperit cu frunzele verzi ce cădeau din cauza vântului puternic.-Noi suntem vârcolaci fără nume.
-...fără nume? Penibil.. Jungkook
-Adică nu avem niciun nume, nu avem nicio identitate. Suntem liberi.
-Voi sunteți cei de care fuge Jimin... și Taehyung? Jungkook
-II cunoști?
-Am avut deosebita neplacere sa îi cunosc! Nu contează asta. Jungkook
-Ce cauți pe aici?
-M-au dus la un templu vechi dar nou înăuntru... stiu ciudat... Iar eu nu am vrut sa stau acolo și am fugit și m-am rătăcit. Ce treaba aveți cu Jimin? Jungkook
-Poate o fi iubitul tău însă are o datorie la noi și cred ca si-a platit-o acum!
-P - Poftim!? JungkookCei trei se apropiau încet de Jungkook care se îndepărta ușor de ei.
-Ai o carne frageda! Merita gustată.