Pov.Jimin
Îl văd pe Jungkook cum intra într-o cabina și mă duc după el. Acesta începe sa vomite iar eu îi pun mana la frunte și îl mângâie ușor pe spate astfel începând sa se calmeze. Tremura și știam de ce însă nu voiam sa deschid subiectul acum.
Îl ridic încet și îl duc la chiuveta unde se spală pe fata ajutat și de mine.
-Mai bine? Jimin
-D-da ... Mersi.. JungkookFără sa mai spun ceva îl iau ușor de talie și îl împing, oarecum, ca sa meargă spre masa unde ceilalți se distrau în continuare, fără noi doi.
Îl așez ușor pe Jungkook pe canapea și ceilalți se uita acum atenți la noi doi și mă uit în ochi lor care emanau mirarea și curiozitatea.
-Ce s-a întâmplat? Jin
-Jungkook a vomitat din cauza băuturii. Jimin
-Acum ești bine, Jungkook? HosoekAcesta da pozitiv din cap și se lasă moale pe canapea închizând ochii și probabil gandindu-se la ceva. La sărut?
Mă uit atent la el și încep sa îl studiez și sincer sa fiu e frumos pentru un om,studiez pentru un băiat de... Nu știu câți ani are dar o sa aflu pe parcurs ca sa știu la ce sa mă aștept.Pov. Autor
Toată seara au petrecut-o jucandu-se doar Jungkook și Jimin au stat pe tușă de data asta însă s-au distrat și ei. Jungkook își mai revenise dar în scurt timp oboseala îl cuprinse și adormi cu capul pe umărul lui Jimin, fiind conștient de asta chiar dacă nu voia, oboseala a câștigat lupta cu Jungkook.
Jimin îl studiază, iar pe Jungkook și îl ia stil mireasa. Urca cu el la etaj și îl pune pe un pat moale unde îl învelește. Așa avea sa isi petreacă toată noaptea. Sa stea cu Jungkook și sa îl privească și probabil sa adoarmă lângă el sau putea sa se uite la Jeon pana dimineața, sa se uite la micul om frumos ce i-a sucit, ca prin minune mințile lui Jimin.
Jungkook se foii din cauza căldurii dar își da seama ca nu e singur în camera. Se uita în jur și îl vede Jimin care dormea lângă el și cu mana lui pusă pe talia subțire a lui Jungkook. Acesta încerca să se miște dar nu reusii așa ca alta soluție nu avea.
A închis ochii si în câteva minute acesta adormi în brațele lui Jimin.Park il simțise pe Jungkook dar îi plăcea prea mult poziția în care dormea și faptul ca acum, Jungkook era lângă el nu făcea altceva decât sa îl încânte ideea și probabil pe viitor vor apărea mult mai mult decât acum.