》3《

1.1K 115 1
                                    

Pov.Jungkook

Ajung și eu acasă și intru repede apoi încui ușa în urma mea și mă lipesc de ea alunecând ușor pana fac contact cu podeaua rece și rămân acolo câteva minute bune.
Amintirile neplăcute cu mine în pădure alergând ca nebunu' într-o direcție pe care nu o cunoșteam deloc, îmi dau un sentiment de teama. De teama ca o sa fie și mai rău dacă o sa mă intorc acolo, însă nu sunt atât de prost sa mă întorc.

Curaj. Acest cuvânt nu mi se potrivește oricât de mult as vrea. Am vrut sa mă dau mare ca am intrat în pădure singur dar am agravat situația și acum cine știe ce o sa se întâmple.
Prefer sa stau în casa pentru tot restul vieții și sa nu mai fac contact cu lumea de afară.

Pov.Jimin

Îl văd cum intra repede în casa și cel mai probabil încuie ușa în urma sa. Tipic oamenilor fricoși.
Stau și îl privesc de la geam cum sta lipit de ușa și se gândește la ceva.

Sunt nervos. Nu trebuia sa se bage Taehyung în treaba mea. E cel mai bun prieten al meu dar e viața mea pana urma și nimeni nu are dreptul ăsta.

Acum ca știu unde sta o sa fie foarte ușor sa îi încalc și eu proprietatea așa cum a facut-o și el astăzi. Vreau sa simta si el pe pielea lui,atunci când un străin face asta, dar eu nu mai sunt un străin pentru el. Îmi cunoaște numele și nici mie nu îmi e greu sa fac același lucru. Îi privesc atent fiecare mișcare pe care o face și pot sa spun ca are un corp frumos însă eu nu m-am îndrăgostit niciodată și nu cred ca o sa se întâmple asta vreodată.

Îmi iau ,,la revedere" de la casa lui și mă întorc înapoi acasă unde mă aștepta Taehyung. El e mai înțelegător și mai amabil cu oamenii deci cred ca ar putea sa mă ajute în privința asta.

ᴏᴄᴜʟᴜs  1 & 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum