》19《

761 83 3
                                    

Pov.Autor

După ce filmul s-a încheiat toți șapte au stat de vorba și au glumit toată noaptea apoi pe la miezul nopții au hotărât sa se întoarcă pe la casele lor.
Jungkook era obosit deși nu a făcut mare lucru toată ziua și mergea leneș și somnoros spre camera lui.
Deschide incet ușa dormitorului și se trântește în pat unde adoarme buștean, pe burta.
Jimin rade de imaginea din fata lui și îi face repede o poza, fiind atent la bliț apoi se pune lângă Jungkook și încerca sa adoarmă dar nu putea.
Se foia prin pat dar hotărâ ca cel mai bine ar fi sa se uite la iepurașul din dreapta lui care de-abia respira.
Îl mângâie ușor pe obraz și se uita atent la fata lui începând sa o studieze.
Sprâncene lui perfect aliniate, ochișorii lui închiși și frumoși, năsucul lui micuț de iepuraș și buzele lui rozalii și perfecte pentru a fisărutate , stârnesc în acel moment, în Jimin un sentiment ciudat fata de persoana de lângă el.
Îi plăcea la nebunie sa îl atingă dar și sa fie atins de Jungkook.
Adora sa îi simtă gustul de vanilie al buzelor lui și mai mult corpul fierbinte al lui Jungkook sub el.
Jimin reusii sa facă ceva din planul lui propus însă ,,relația" dintre cei doi va fi mai mult decât o relație dintre prieteni.
Jimin a vrut doar o noapte cu el însă nu s-a ales cu noaptea aceea care o sa vina, s-a ales cu o iubire puternica pe care i-o dăruia lui Jungkook chiar dacă acesta încă nu simtii asta.
Jimin zâmbea. Era fericit ca a avut norocul ăsta, sa dea de un băiat frumos și cel mai probabil sa sta cu el toată viața.
Jungkook era un simplu om iar dacă acesta accepta brațele protectoare ale lui Jimin, putea să se simtă inutil dar nu. Dacă avea pe cineva care sa îi asigure iubire, atunci avea persoana importanta lângă el.
Jimin nu mai trase de timp cu gândurile lui mărețe care erau mai mult despre viitor și îl saruta scurt pe Jungkook apoi închide ochii și adoarme și el.

ᴏᴄᴜʟᴜs  1 & 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum