Pov.Autor
Jimin se întoarce înapoi la Jungkook dar îl observa pe acesta cum se lasă peste balustrada.
Fuge rapid la el și îl apuca repede de talie , unde îl trage înapoi în camera, acesta căzând pe jos.-Jungkook! tipa Jimin care a avut o voce groasa și auzită pana in bucătărie.
-Ce s-a întâmplat? Se cearta? Yoongi
-Nu.. Trebuia sa se audă țipete. JinNamjoon și Taehyung au urcat scările în fuga și au intrat în camera lui Jungkook.
Jimin era lângă Jungkook care îl bătea ușor peste fata.
-Taehyung du-te și adu doua pahare de apa rece. Namjoon-Ce s-a întâmplat? Hoseok
-A ieșit pe balcon și eu am plecat din camera însă mi-am adus aminte ca voiam sa îi spun ceva și l-am văzut cum se lasă peste balustrada și l-am prins repede. JiminTaehyung ajunge repede cu cele doua pahare și cu ceilalți în spatele lui.
Jimin ia un pahar și îi da cu apa rece peste fata, Jin ii da ușor cu palmele peste fata și ceilalți îl ajuta pe Jimin.
Pov.Jungkook
II aud pe băieți cum mă striga însă ceva mă oprește sa îmi deschid ochii și sa le spun ca sunt bine.
Încerc însă de fiecare data dau greș. Cred ca este din cauza fricii mele.
Încerc sa mă calmez și sa nu mă stresez iar încet îmi deschid ochii vazandu-l pe Jimin aproape peste mine iar lângă el era Jin care zâmbea.
Îi simt mana lui Jimin pe fata mea apoi mă mângâie liniștit, un zâmbet apăru pe buzele lui.
Ușor încep sa îi văd și pe ceilalți care acum câteva minute erau agitați.
Toți erau așezați în jurul meu ca niște albine la dulce însă eu nu eram dulce. Eu eram amețit și nervos din cauza lui Jimin însă nu puteam sa tip acum la el.Jimin mă ia de mana și ma ridica ușor eu tinandu-ma de el.
Nu prea puteam sa mă mișc pe picioare deci cu ajutorul lui Jimin puteam sa fac progrese în ziua respectiva și chiar am făcut.