》32《

670 77 0
                                    

Pov.Autor

-Știi Jimin?   Primul varcolac  Jungkook e o prada buna  și probabil o mămică buna pe viitor,dacă înțelegi ce vreau sa zic.
-Jungkook e al meu. Jimin
-Nu ai făcut sex cu el! Nu e.
-Nu sunt un profitor ca tine. Eu îl iubesc și m-am îndrăgostit pentru prima data. Am sa îl fac al meu când o sa vrea și el. Tu nu știi ce e aia iubire.
-Nici tu nu știi
-Nu știam!  Acum știu!  Ce iti  pasa de Jungkook?
-E doar un prost și în curând jucăria mea sexuala.

Jimin  își strânge pumnii și îi arunca o privire urâtă varcolacului care a vorbit.
Fără sa mai zică ceva Jimin  se duce la el și îl împinge acesta făcând la fel.

Jimin și Taehyung au început sa se bata cu cei trei vârcolaci.
Trei contra doi nu era corect însă Jimin  lupta pentru o singura persoana.
Doi vârcolaci au sărit pe Jimin  iar al treilea pe Taehyung.

Jimin îi da cu piciorul în fata unui varcolac apoi cade lat la pământ.
Celălalt îi sare în spate dar Park este mai rapid și cade intenționat pe spate, unde îl dărâmă pe varcolacul cu numărul doi.

Taehyung se lasa alergat  de varcolacul cu numărul trei iar din cauza neatenției, varcolacul cade într-o prăpastie.
Taehyung se uita la el zâmbind apoi se întoarce la Jimin care încă se bătea.

Kim a luat în primire un varcolac. L-a luat de par și l-a dat cu capul de o piatra care în scurt timp devenii roșie din cauza sângelui.

Jimin era pe jos și primise câțiva pumni în burta și unu-l în gura.
Sângele din buza de jos începe sa îi păteze hainele lui Park.
Acesta se sterge scurt în jurul gurii și se uita atent la varcolac.

Doi contra doi. Celălalt varcolac care a căzut în prăpastie a apărut în fata lor.
Taehyung se duce iar pe el și  după câteva picioare si pumni acordați, il omoară pe varcolacul cu numărul doi.

-Ti-am zis ca o sa fie sclavul meu sexual.

Jimin se uita urat la singurul varcolac care a mai rămas în viața si fără sa zică ceva, el și cu Kim au sărit pe el și în câteva minute era pe jos, înconjurat de o balta roșie.

Sângele care se scurgea din buza lui Jimin îi pătase haine dar ce mai conta? A facut-o pentru Jungkook.

ᴏᴄᴜʟᴜs  1 & 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum