》16《

807 89 5
                                    

Pov.Autor 

Jungkook se foieste în pat și caută o sursa de căldură. Deschide ochii și îl vede pe Jimin și fără sa ezite se duce la el în brate, dar se întoarce invers, nevrand sa îl vadă pe Jimin așa de dimineață.

Faptul ca Jimin era acolo și mai statea o zi îl bucura enorm de mult pe Jungkook. Acesta putea spune ca putea sa fie liber și sa nu îi mai fie teama de Jimin.

Jimin îl simte pe Jungkook lângă el și îl ia în brate pe la spate , tragandu-l mai aproape de el.
Acesta îi saruta ușor gatul crezând ca Jungkook doarme.
Jeon îi simte buzele pe pielea lui și închide ochii simțind totuși ceva plăcere.

Jimin adormi imediat la loc dar Jungkook nu putu sa doarmă.
Își musca buza de jos gânditor.
Se gândea, iar la tot ce a făcut Jimin cât timp a stat în casa lui.

Peste aproximativ doua ore Jimin se trezește și se uita la Jungkook care încă dormea.
Se scoala ușor din pat și își face rutina apoi coboară la bucătărie unde servește micul dejun, cu Taehyung.

Peste câteva minute Jimin urca scările și intra în camera unde îl vede pe Jungkook așa cum l-a lăsat.
Jimin se apropie de pat și se apleacă peste clavicula ce era la vedere și începe sa o  o sarute încet.
Jungkook începe sa se foiasca iar când deschide ochii da  de cei ai lui Jimin.

-Neata, Jungsook !  Jimin
-Neata... Se aude un mormăit din partea lui Jungkook
-Când crezi ca nu mai ești obosit, sa cobori la bucătărie. Trebuie sa mănânci ca pe urma vom pleca. Jimin
-Unde?  Jungkook
-Am hotărât, cu ceilalți sa mergem la un film de dragoste. Jimin
-Tu ai ales filmul?   Jungkook
-Toți l-am ales. Jimin
-Bine.. O sa vin și eu. Jungkook
-Super duc sa îi anunț. Jimin
Jungkook profita de ocazie si își face rutina de dimineață apoi își alege niște haine cu care sa se îmbrace.

După ce termina de imbracat coboară la bucătărie unde Jimin îl aștepta.
După ce Jungkook a terminat de mancat el cu Jimin și Taehyung au ieșit din casa nu înainte ca Jungkook sa încuie ușa.

-Băieți eu stau în spate ca poate mai adorm deci va las pe voi doi în fata. Spune Taehyung care urca în mașina, pe bancheta din spate.
Jimin îi deschise ușa lui Jungkook acesta începând sa se facă roșu la fata dar își revenii rapid.
Jimin se urca la volan și pornește mașina.

ᴏᴄᴜʟᴜs  1 & 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum