Pov.Jungkook
Dacă o sa fug probabil mă vor prinde în cel mai scurt timp.
Încerc sa nu intru în panica și sa merg cu spatele însă mă lovesc de fiecare copac pe care îl găsesc.În momentul de fata simt doar durere și frica în tot corpul și simt ca o sa cedez la propriu în fata lor.
Îi văd pe toți cu un rânjet pe fata, asta facandu-ma sa simt un fior pe șira spinării.Acum îmi doresc sa nu fi plecat de acolo. Aveam ceea ce îmi trebuie dar gândul ca probabil voi sta mai mult în acel templu fără semnal, nu era un lucru atât de grozav.
Continui sa merg și sa mă opresc atunci când mă ciocnesc de fiecare copac. Sângele și vânătăile și-au făcut apariția pe corpul meu, influențându-ma sa cad pe pământ și sa mor în fata lor, simțind mâinile lor pe pielea mea.
Dau sa mă feresc de un copac însă fac o mișcare destul de greșită și cad pe burta, izbindu-mi pieptul de creanga pierduta dintr-un copac.
Gem din cauza durerii și deja simt ca nu mai pot sa fac niciun pas.
Hainele îmi sunt murdare de pământ, frunze si sângele care se scurge încet pe ele.Mă ridic cu greu și îi analizez pe cei care acum câteva minute se aflau în fata mea.
Profit de moment și încep sa fug așa cum făceam acum câteva minute bune.
Mă uit în jurul meu în timp ce fug și îi zăresc.
Eram încercuit dar încă fug. Nu pot sa mă las prada lor.Pov.Jimin
Fug după Jungkook ca un nebun și nici măcar nu știu în ce parte sa o iau.
Îl strig însă îmi răspunde ecoul.
Taehyung este lângă mine și văd ca îl frământa ceva însă nu vreau sa îl întreb ce anume. Nu am timp de discuții.
Tot ce vreau este sa îl găsesc pe Jungkook ca de restul am sa mă ocup eu.