》14《

840 94 4
                                    

Pov.Autor

Jungkook se pune pe jos , Jimin făcând la fel și se pune lângă Jungkook. Nu mai voia sa îl scape din ochi.
Toată noaptea Jungkook simtii privirea lui Jimin pe el însă nu îi acorda prea multa atentie.

Jimin era prea concentrat pe Jungkook. Îi vedea trăsăturile frumoase și asta îl făcea puțin sa se excite însă nu voia sa se facă de ras cât prietenii lui erau aici.

Peste câteva ore toți patru au părăsit casa cu râsete.

Pov.Jungkook
Vad ca s-au distrat pe cinste în casa mea și cel mai important lucru este ca nu le-am dat eu voie. Sigur Jimin și Taehyung au facut-o și daca le-as spune asta sigur o sa se facă o cearta și la ora asta nu mai am pofta de nimic. Vreau sa dorm în patul meu moale însă știu ca trebuie sa îl împart cu cineva,care îmi cam displace compania lui.

-Noapte buna, băieți! Taehyung
-Noapte buna! Jimin
-Jungkook, hai la somn. Jimin
-Hai... E tot ce reușesc sa spun și ma duc în camera el fiind în spate meu.

-Chiar nu vrei alta camera? Jungkook
-Dacă ești și tu în ea vreau,dar dacă nu ești atunci zic pas. Jimin

Îmi pierd răbdarea și decid sa mă duc la baie dar încui ușa în urma mea.
După ce îmi fac dusul de aproximativ o ora îmi dau seama ca am uitat sa iau hainele. Îmi pun un prosop în jurul taliei și descui încet ușa.
Verific dacă nu e cineva în camera apoi ies când văd ca nu e Jimin aici.

Mă duc repede spre dulap de unde îmi iau un tricou lung și niște pantalonii scurți dar simt cum sunt tras și împins pe pat.

Cad în pat și încerc sa mă ridica dar Jimin e deasupra mea și după fata lui știu deja ce vrea.

-Jos. Te rog. Jungkook
-Nu credeam ca ai un corp atât de frumos și apetisant. Jimin
-Și eu nu credeam ca ești atât de gay. Jungkook
-Doare, micuțule, doare. Ar fi păcat sa nu las măcar un semn pe gat.

Îl văd cu se apleacă spre clavicula mea apoi începe sa o muște.
Îmi mușc buza nevrand sa îi dau satisfacție.
Isi muta privirea pe mine și îmi poate citi din privire frica apoi mă lasa în pace.

Fug repede la baie și încep sa mă schimb dar pot jura ca am auzit. ,, Ai scăpat de data asta."

După ce mă îmbrac simt cum o durere în zona claviculei mă lovește și vreau sa văd cât de tare a muscat.
Îmi dau tricoul la o parte și mă uit atent la ea. Sângera.

ᴏᴄᴜʟᴜs  1 & 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum